I denna klistrade tråd samlar vi alla AAR som skapas av medlemmar här i forumet:
Hearts of Iron
Viva España! av CJBackfire
Hearts of Iron 2
Proletärer förena eder! av Martin Lundvall
Hearts of Iron 2 Doomsday
Det Nya Riket av Freud
Il2 Sturmovik
Fogotten battles av Jkpg1977
Steel Panthers: MBT for Windows
Frankrike möter Libyen i Tchad av Sarvi
SPWW2
After Action Rapport: Kampfgruppe Jkpg1977
Victoria
Preussen av Mathias Forsberg
Sverige av [Energizer]
Sverige av Sandgren
Ifall ni saknas någon ovan, skriv ett inlägg i tråden eller skicka ett pm så uppdaterar vi detta index.
/Marcus
After Action Reports
- Bromma_Herman
- Medlem
-
svartekaptenen
- Medlem
Sverige
jag blev också inspirerad när jag läste igenom de AAR som finns här och igår satte jag igång ett parti Victoria Revolutions, det skiljer sig betydligt från gamla Victoria för att man spelar till 1936 och du kan inte börja kolonisera direkt du måste först forska fram bl a kulsprutor och medicin, vidare har det stor betydelse vilket parti sitter vid makten du kan nämligen inte bygga fabriker och järnvägar när ett lassiez-faire parti har makten istället bygger dina kapitalister sådana grejer vilket inte kostar dig något. Nackdelen är att kapitalisterna inte alltid bygger en fabrik du behöver.
Jag beslöt att spela Sverige och jag skall spela ganska aggresivt, först skickade jag min arme till nuv Pakistan där finns nämligen ett antal småriken som jag snabbt erövrade, vinsten av detta är att jag får tillgång till bomull och ull som jag behöver för mina planerade textilfabriker vidare fick jag rekryter till min arme vilket är bra eftersom jag kommer att demobilisera alla Svenska soldater jag behöver dem i mina fabriker. Nästa rapport kommer imorgon.
Jag beslöt att spela Sverige och jag skall spela ganska aggresivt, först skickade jag min arme till nuv Pakistan där finns nämligen ett antal småriken som jag snabbt erövrade, vinsten av detta är att jag får tillgång till bomull och ull som jag behöver för mina planerade textilfabriker vidare fick jag rekryter till min arme vilket är bra eftersom jag kommer att demobilisera alla Svenska soldater jag behöver dem i mina fabriker. Nästa rapport kommer imorgon.
En ny SPWW2-AAR som jag har skapat, tanken är att jag ska recensera resultatet som en enda text med bilderna till.
viewtopic.php?t=30973
Morgan
viewtopic.php?t=30973
Morgan