Vad i hela världen sysslar SMB med?!?!
- subskipper
- Medlem
Vad i hela världen sysslar SMB med?!?!
Förra året påtvingade de oss VK2-knarkare en hel serie böcker till ett förmånligt pris. Med händer som darrade av spänning plitade många av oss ner våra spretiga signaturer på svarskortet och rultade iväg till närmaste postlåda. Sedan började dansen. Ni med sambo och fruar vet precis vad jag menar. "Men älskling, det var så bra pris att jag helt enkelt inte kunde motsstå". Jag tror fortfarande hon tittar snett på mig trots att bokserien torde ha fallit i glömska vid det här laget.
Alltså har stormen just bedarrat när vår kära bokklubb slår till igen. Under parollen: "Den som väntar på något gott......" erbjuder de nu hela jädrans Battlefieldserien på VHS! För 125 spänn rullen!! Hur säger man nej till det??? Att den omedelbara effekten av en beställning av sagda serie medför att en subarktisk kyla sveper genom lägenheten skriver inte SMB en rad om. Det kalkylerade relationssabotaget måste få ett slut! SMB är med största sannolikhet bokklubben från helvetet.
mvh
~Henric Edwards
P.S.
;-)
Alltså har stormen just bedarrat när vår kära bokklubb slår till igen. Under parollen: "Den som väntar på något gott......" erbjuder de nu hela jädrans Battlefieldserien på VHS! För 125 spänn rullen!! Hur säger man nej till det??? Att den omedelbara effekten av en beställning av sagda serie medför att en subarktisk kyla sveper genom lägenheten skriver inte SMB en rad om. Det kalkylerade relationssabotaget måste få ett slut! SMB är med största sannolikhet bokklubben från helvetet.
mvh
~Henric Edwards
P.S.
;-)
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Henric, som tur var har jag ingen fru eller sambo, däremot har jag en annan plåga(
) och det är min ekonomi, men jag tror nästan jag kan ta detta erbjudandet också, tillsammans med bokserien "Andra världskriget". Men jag tycker att SMB borde väntat lite med detta erbjudandet tills man fått in alla böckerna i bokserien och därefter kunnat tagit detta erbjudande och veta att ens ekonomi inte blir för ansträngd. De kunnde ha väntat!!! 
- D. Andersson
- Medlem
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
e
Är det de 12 första filmerna? eller ingår de 6 "extra" filmerna i prenumerationen?
Re: e
18 filmer.Oskar skrev:Är det de 12 första filmerna? eller ingår de 6 "extra" filmerna i prenumerationen?
Re: Vad i hela världen sysslar SMB med?!?!
Är det någom som vet hurvida Battlefield-serien finns på DVD..?Henric Edwards skrev:Förra året påtvingade de oss VK2-knarkare en hel serie böcker till ett förmånligt pris. Med händer som darrade av spänning plitade många av oss ner våra spretiga signaturer på svarskortet och rultade iväg till närmaste postlåda. Sedan började dansen. Ni med sambo och fruar vet precis vad jag menar. "Men älskling, det var så bra pris att jag helt enkelt inte kunde motsstå". Jag tror fortfarande hon tittar snett på mig trots att bokserien torde ha fallit i glömska vid det här laget.
mvh
~Henric Edwards
P.S.
-
Carolus XII
- Medlem
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Bara så ni vet så finns det inga planer från SMB att erbjuda serien Battlefield på DVD:
Smb, svarade:Jag skrev:Hej smb!
Jag såg att ni erbjöd oss medlemmar möjligheten att köpa tv-serien Battelfield och detta till ett bra pris. Men min undran är om ni kommer att erbjuda serien i dvd format? Man oroar sig nu för tiden för vhs:ens livslängd och dessutom är kvalitén och ljudet mycket bättre med dvd formatet och så tar de inte så mycket plats i hyllan.(Den som man har fyllt med era böcker=) Så kommer ni att erbjuda serien i dvd format? För övrigt tycker jag att ni ska överge vhs och bara erbjuda dvd.
Ps. Jag skulle gärna se att ni hade en bok om Speers och Hitlers byggnadsprojekt i ert sortiment någon gång.
/Mvh. Martin Tunström
Per-Anders Lundström skrev: Bäste Martin!
Tack för Din förfrågan. Dessvärre finns inte Battlefield på DVD, i alla fall inte under öferskådlig tid.Men vi ahr lagt Din önskan om snar övergång från VHS till DVD på minnet.
Vad gäller Speer har vi hans memoarer på lager, det är artikelnummer 2839. I den boken finsn det en hel del information om byggnadsprojekten.
Bästa hälsningar
Per-Anders Lundström
Styresman för SMB
- subskipper
- Medlem
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt: