C & C Generals...
C & C Generals...
Jo jo jag vet att det inte är ett historiskt spel men med lite fantasi så kan man ju alltid se det som nutidshistoria, eller..
Varför jag skriver dettaär bara för att jag undrar hur många av er som spelar detta (enl. mig ballaste spelet på lääänge) och vad ni har för nicknames på nätet...
Mr S/ ultimacow[COW]
Varför jag skriver dettaär bara för att jag undrar hur många av er som spelar detta (enl. mig ballaste spelet på lääänge) och vad ni har för nicknames på nätet...
Mr S/ ultimacow[COW]
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Har alltid köpt westwoods alla C&C spel och tillbehör till dessa, men jag är osäker om jag ska köpa denna, är den bra eller? Finns det filmer?(en story) kan man bygga härliga baser?
Själv längtar jag till dom släpper Tiberium Twillight som verkar vara något hemligt projekt och sätter punkt för NOD och GDI maktkamp, kanske Kane äntligen dör(Cabal, kanes dator använder genteknik för att få fram Kane igen), eller så invaderas jorden av dom utomjordingar som har sätt till så att tiberiumet hamnat på jorden?
Själv längtar jag till dom släpper Tiberium Twillight som verkar vara något hemligt projekt och sätter punkt för NOD och GDI maktkamp, kanske Kane äntligen dör(Cabal, kanes dator använder genteknik för att få fram Kane igen), eller så invaderas jorden av dom utomjordingar som har sätt till så att tiberiumet hamnat på jorden?
Gillar du C&C-Serien? I så fall kan jag rekommendera Frontline Attack: War over EuropeAnno skrev:Har alltid köpt westwoods alla C&C spel och tillbehör till dessa, men jag är osäker om jag ska köpa denna, är den bra eller? Finns det filmer?(en story) kan man bygga härliga baser?
Eidos, vilket är utgivaren, har inte marknadsfört spelet ett dugg, därför har jag inte ens sett en recension om spelet i PC-gamer.
Tänkt dig C&C Generals, lägg därmed till 1000% mer realism, 1000% större känsla, 1000% roligare. Vad du får är Frontline Attack.
Till skillnad från Ggenerals måste du fylla på ammo till dina enheter i striderna. Kom ihåg att ha många soldater närvarande vid fältet så att dessa kan ersätta dem som stupar, bl.a. i enheterna (stridsfordon, byggnader och för att kunna ta över fiendens byggnader).
Det balla är det realistiska, allt är som ett riktigt WW2-krig.
Man kan lira Tyskland, Sovjet och Allierade. Över 50 realistiska fordon totalt (te.x. hela Panzer-serien).
Mitt förslag är att du prövar på demot och kollar på lite bilder.
Bilder:
http://www.frontline-hq.de/fahq/game/screenshots.asp
Trailers:
http://www.frontline-hq.de/fahq/downloa ... category=3
Demot:
ftp://ftp.eidos.co.uk/pub/uk/frontline/ ... ish_UK.exe
eller
http://www.3dgamers.com/dl/games/frontl ... k.exe.html
- Johan Elisson
- Medlem
jo... Anno, det är faktiskt skitbra! Men man får ta det med en nypa salt, det är fortfarande ett C&C spel, härlig 3-D grafik, spela hitech USA, stora-stridsvagnar-med-gatlingcannons-CHINA eller terroristgänget GLA(Global Liberatin Army), vid uppnådd erfarenhet får man tillgångar till falskärmsjägare, fuel-air-bombs, mm. KÖP-SPELA-NJUT....
Mr S
Mr S
Om du menar Fronline Attack så, jo, jag vet något om det spelet. Jag har ju det.Mr S skrev:Sädär ja.. nu funkar det..myyysigt, liknar Blitzkreig lite , någon som vet något om det spelet?? Mr S
Hmm, sidorna med bilderna funkar för mig.
Testa denna: http://images.fragzone.se/frontline_attack
-
EnSvenskTiger
- Medlem
Själv tycker jag att Generals är ett segt skitspel med alldeles för höga förväntningar. Det enda häftiga är är kinesernas monstertank och GLA's jeepar. Och politisk korrekthet är ju inte westwoods starka sida precis 
Grafik är ju inget å jubla över. Jag gillar grafiken i reda lert 1 och 2 bättre.
Empire Earth kommer väl på en andra plats, först kommer ju självklart warcraft 3
Grafik är ju inget å jubla över. Jag gillar grafiken i reda lert 1 och 2 bättre.
Empire Earth kommer väl på en andra plats, först kommer ju självklart warcraft 3
- CJBackfire
- Medlem
- J. Björkman
- Medlem
- Kontakt: