Hoppas det inte är för dyrt. Önsketänkande antar jag såhär i förhand dock....
Hearts Of Iron 2
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Inlägg: 3626
- Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
- Ort: Gotland.
- Kontakt:
Du det kommer nog kosta likaa mycket som alla andra nya spel som släpps och jag tycker du ska använda ditt önsketänkade till betydligt viktigare saker med spelet, kvaliteten är viktigare än att det ska kosta nån hundring mindre.Tomas Ibsen skrev:Det är ju bra.
Hoppas det inte är för dyrt. Önsketänkande antar jag såhär i förhand dock....
OT: Är det du som hette Korsriddaren innan?
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Inlägg: 3626
- Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
- Ort: Gotland.
- Kontakt:
- CJBackfire
- Medlem
- Inlägg: 995
- Blev medlem: 2 oktober 2002, 13:40
- Ort: sverige
http://forum.paradoxplaza.com/forum/for ... .php?f=255
länk till nya forumet.
länk till nya forumet.
Tja vad ska man säga?
http://www.chinadaily.com.cn/english/do ... 334845.htmChina has banned a Swedish-made computer game for "distorting history and damaging China's sovereignty and territorial integrity," the Ministry of Culture (MOC) said Friday.
The PC game, "Hearts of Iron", was accused of distorting historical facts in describing the Fascist regimes of Japan, Germany and Italy during World War II
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Inlägg: 3626
- Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
- Ort: Gotland.
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: 23 oktober 2002, 00:06
- Ort: Stockholm
- Kontakt:
Här är en intervju med Johan Andersson, huvudprogrammerare och producent, där han svarar på frågor om spelet: http://www.wargamer.com/articles/hearts ... interview/
Screenshots m m ingår.
Henrik
Screenshots m m ingår.
Henrik
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Inlägg: 3626
- Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
- Ort: Gotland.
- Kontakt:
- J.K Nilsson
- Medlem
- Inlägg: 2406
- Blev medlem: 21 februari 2004, 23:18
- Ort: Frösön
Den officiela hemsidan har precis slått upp portarna
Det verkar mycket lovande.
http://www.heartsofiron2.com/
http://www.heartsofiron2.com/
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Inlägg: 3626
- Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
- Ort: Gotland.
- Kontakt:
- Wolfblitzer
- Medlem
- Inlägg: 971
- Blev medlem: 7 oktober 2002, 16:39
