Hmm, jag hade för mig att han var Nya Zeeländsk?Dominic Monaghan
SILMARILLION - FILM???
Dessutom tycker jag att låta just Peter Jackson göra filmerna skulle ha varit en mycket stor risk... Kolla bara på hans andra filmer, låg-buget-splatterDanne skrev:Dessutom tycker jag du inte inser vilken enorm risk de tog, i och med att de lät PJ 1) göra hela 3 filmer (något som inte alls var självklart) och 2) filma hela klabbet på en gång. Det har sagts, och det stämmer nog, att hade dessa filmer floppat hade det inneburit New Lines konkurs (eller i alla fall nästintill).
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
bad taste är väl nånting liknade att jorden har invaderats av utomjordingar som ser ut som människor...då är det ett antar snubbar sm ska ta död på dom...i väldig förenkling...hela filmen är ganska fånig men ganska rolig...och PJ är själv med i den!!!
i Braindead har nån hittat en apa...om man blir iten av den blir man typ hjärndöd...hur som helst så får dom väldiga problem...av nån konstig anledning...
...fast nu blir jag slaktad om jag inte lämnar datorn sååå...
*springa*
i Braindead har nån hittat en apa...om man blir iten av den blir man typ hjärndöd...hur som helst så får dom väldiga problem...av nån konstig anledning...
Jag rekommenderar dem!Eowyn skrev:tja...jag skulle ju inte direkt tipsa om vare sig Bad taste eller braindead...men man få skratta en del iallafall...dom e ju så fåniga!!!=)...
Är det inte så att utomjordingar från ett intergalaxiskt delikatess-företag har kommit från jorden för att samla in människohjärnor som de sedan ska sälja vidare och att de använder döda människokroppar som förklädnader? Hursomhelst så sänder någon hemlig underrättelsetjänst ut 'The Boys' för att ta kål på domEowyn skrev:bad taste är väl nånting liknade att jorden har invaderats av utomjordingar som ser ut som människor...då är det ett antar snubbar sm ska ta död på dom...i väldig förenkling...hela filmen är ganska fånig men ganska rolig...och PJ är själv med i den!!!