Det är en riktig väg bara det att det råkar ligga spårvagnspår på vägen.Hans skrev:Äsch, tills Martin slutar att aspirera på att vara s.k. journalist i aftonpressen och visar en riktig väg och inte ett spårvagnsspår - så kan vi vara lugna.
/Martin
Det är en riktig väg bara det att det råkar ligga spårvagnspår på vägen.Hans skrev:Äsch, tills Martin slutar att aspirera på att vara s.k. journalist i aftonpressen och visar en riktig väg och inte ett spårvagnsspår - så kan vi vara lugna.
Martin Lundvall skrev:Det är en riktig väg bara det att det råkar ligga spårvagnspår på vägen.Hans skrev:Äsch, tills Martin slutar att aspirera på att vara s.k. journalist i aftonpressen och visar en riktig väg och inte ett spårvagnsspår - så kan vi vara lugna.
/Martin

Det där var slag under bältet, eller snarare plånboken, jag skall nog anmäla dig till någon moderator eller såMartin Lundvall skrev:Lättast är om du går på restaurang igen och jag kommer inom några dagar vara rik igen.![]()
En titt PÅ JORDGLOBEN...visar ju att en väg Moskva-Lena(floden) är ett gigantiskt företag....Jag har googlat mig trött på att hitta ngn karta över vägens sträckning???Martin Lundvall skrev:Intressanta siffror Hans, jag har dock läst uppgifter om det motsatta men jag kan inte komma ihåg i vilken bok.
/Martin
Ja - jag har missat hela "polardelen"Johan Elisson skrev:Då har du missat t ex Riksväg 364 mellan Burträsk och Skellefteå...Löwe skrev:Man undrar om det är någon typiskt svensk grej att ha fina vägar?![]()
/Johan