Fan, tycker trean ska vara 4 timmer lång i orginalet, sen 5 timmar lång i extended versionen. Det är så mycket som fattas i de andra filmerna. Som Tom Bombadill tex!
Return of the King-Trailern *SPOILERS*
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Hm, en upponervänd glödlampa, en liten spindel och en liten hob. Hm, jag har inte kommit så långt i tvåan, men jag trodde den skulle vara lite större än så. Men, vad vet jag? 
Fan, tycker trean ska vara 4 timmer lång i orginalet, sen 5 timmar lång i extended versionen. Det är så mycket som fattas i de andra filmerna. Som Tom Bombadill tex!
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Nja, inte riktigt, om jag ska vara ärlig. Själv tycker jag att vår kära spindelshona ser ut att vara ungefär i den storlek som jag tänkt mig henne... Däremot håller jag med om att glödlampan var ful, men det kanske blir bättre i den färdiga filmen.Du vet vad jag menar....
Ja, alla!Fan vad alla verkar dissa ner på honom nu då!? Är det bara min fantasi eller hatar alla på Tolikenforumet Tom Bombadill?
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Danne skrev:Nja, inte riktigt, om jag ska vara ärlig. Själv tycker jag att vår kära spindelshona ser ut att vara ungefär i den storlek som jag tänkt mig henne... Däremot håller jag med om att glödlampan var ful, men det kanske blir bättre i den färdiga filmen.Du vet vad jag menar....
Ja, alla!Fan vad alla verkar dissa ner på honom nu då!? Är det bara min fantasi eller hatar alla på Tolikenforumet Tom Bombadill?Nejdå, jag gillar gamle Tom skarpt i boken, och episoden bland Kummelåsarna är oerhört spännande, men jag tycker det var ett klokt beslut att plocka bort detta ur filmerna. Första filmen är lång nog som den är, tycker jag (i sin förlängda version, i alla fall).
Ok, det var just den lilla episoden med kummelåsarna som jag syftade på. Det är ju liksom en halvstor grej i boken ju. Lite dumt att bara klippa bort det menar jag. men men.
Har inte kommit till honmonstret än, så jag vet faktiskt inte. Men det lär väl komma.
@Eowyn: Hm, typist småpbarnsargument.
Ja det är han, stor som ett hus!
PAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Till alla som tycker att Shelob är liten, frukta icke mer! Det vi ser i trailern är tydligen bara huvudet.. Lyckades också efter långvarigt surfande lista ut att Aragorns berömda tal (I see in your eyes the same fear osv) INTE tar plats på Pelennor som jag trodde, utan utanför Morannon. De har klippt trailern så ondskefullt att det ser ut som om han talar till Rohirrim utanför Minas Tirith, men kollar man noga ser man svarta portarna i bild bakom honom. Gillade trailern men tyckte som vanligt att Arwen och framför allt Elrond tog lite för mycket plats än vad som var nödvändigt. Gillar inte och har aldrig gillat Hugo Weaving i rollen, jag tycker att han känns jävligt malplacerad, men nåväl.. Börjar bli förväntansfull nu 
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt: