Det där uttalar jag mig inte om.
Hyfsat moderna enhandsvapen och hur lätt/svårt att få träff i målet - där vet jag något.
Jag tror det vart en dubblett från din sida, skall se om jag lyckas fixa.
MVH
Hans
Olof Palmes baneman
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
Re: Olof Palmes baneman
Snarare att det var ett påstående än en fråga!!!
P g a störningar har jag inte kunnat svarat tidigare.
För mig är det lite försvårande att denna tråd har fått fyrsiffrigt antal inlägg trots ivriga spekulationer på vem som är skyldig. För mig är det en person som hålls hemligt och denna hemlighet behölls nog tills den skyldige går bort, tills eventuella familj har satt sig i säkerhet.
Stefan
Påstående:Stefan Lundgren skrev: ↑24 april 2026, 13:47Snarare att det var ett påstående än en fråga!!!
P g a störningar har jag inte kunnat svarat tidigare.
För mig är det lite försvårande att denna tråd har fått fyrsiffrigt antal inlägg trots ivriga spekulationer på vem som är skyldig. För mig är det en person som hålls hemligt och denna hemlighet behölls nog tills den skyldige går bort, tills eventuella familj har satt sig i säkerhet.
Stefan
Och då fanns inte nånstans tid angiven.
Fråga:
Och fortfarande, hur förstärker tre utropstecken påståendet eller frågan?Och den tiden finns inte angivet nånstans, antar jag!!!
Vi är inte på FB.
MVH
Hans
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
Hans, jag föreslår att vi diskuterar i min nyskapande tråd istället och hoppas att du inte har något vare sig tråden eller förslaget.
Tråden ”Grammatik och teckenanvändning” i ”Om Skalman.nu.
Stefan
Tråden ”Grammatik och teckenanvändning” i ”Om Skalman.nu.
Stefan