Adolf Hitlers far var finländare?
- Andreas Wien
- Medlem
-
Varg-Olle (?)
- Medlem
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Ja, det tycker jag du också ska göra, så får vi se hur lågt Aftonbladet och Expressen kommer sjunka i morgon eller om några dagar. Jag ser bara rubriken framför mig, "Hitlers far var Finländare".Däremot rekommenderar jag dig att skicka dessa uppgifter om Adolf Hitlers finske farsa till Aftonbladet och Expressen, då det tar in vilket mög som helst utan att kontrollera källan.
/Anno.
- Superfinne
- Medlem
- Kontakt:
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Har just skickat ett till Aftonbladet och ett till Expressen om dessa sensationella uppgifter.... Vi får se om de publiceras!Anno skrev:Ja, det tycker jag du också ska göra, så får vi se hur lågt Aftonbladet och Expressen kommer sjunka i morgon eller om några dagar. Jag ser bara rubriken framför mig, "Hitlers far var Finländare".Däremot rekommenderar jag dig att skicka dessa uppgifter om Adolf Hitlers finske farsa till Aftonbladet och Expressen, då det tar in vilket mög som helst utan att kontrollera källan.(fast du kanske skulle ändra dagen han var född till 20 april och inte som nu den 21)
/Anno.
/Erik, alias Ereyk
- SuperPalle
- Medlem
- Superfinne
- Medlem
- Kontakt:
- Superfinne
- Medlem
- Kontakt:
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Nu när artiklen som Ereyk la upp var falsk och skriven av Varg-Olle, så skulle jag gärna vilja se lite mer bevis på ditt påstånde Wide att det skulle vara tänkbart att Hitler var finne, skulle vara väldigt intressant.(om du nu inte skrev ett meningslös inlägg och lekte Hitlerexpert)Wide skrev:Hitlers kan ha varit av finsk börd
/Anno