Vietcong
Vietcong
Är det någon mer än mig här som spelar Vietcong?
Mycket trevligt spel i multiplayer tycker jag, speciellt när man samarbetar med lagmedlemmarna.
Mycket trevligt spel i multiplayer tycker jag, speciellt när man samarbetar med lagmedlemmarna.
- CJBackfire
- Medlem
- Inlägg: 995
- Blev medlem: 2 oktober 2002, 13:40
- Ort: sverige
- Wolfblitzer
- Medlem
- Inlägg: 971
- Blev medlem: 7 oktober 2002, 16:39
- Marcus Svernvik
- Medlem
- Inlägg: 546
- Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
- Ort: Göteborg
Har bara demot:( funderar på att köpa hela.
/Marcus
/Marcus
Senast redigerad av 1 Marcus Svernvik, redigerad totalt 23 gånger.
Det finns en singleplayerkampanj, där man oftast leder runt en halv grupp. Man har egentligen inte särskilt stor kontroll över mannarna, men man kan åtminstone ge enkla order såsom "Advance", "Hold" och "Retreat". De delar av kampanjen jag hittills har uppskattat mest är patrulluppdragen, där det nästan känns som att man är med i en krigsfilm och de delar där man anfaller fasta positioner.Rommel skrev:Inte testat det ännu, men kan nån berätta lite hur det funkar?? strider man i grupp?? Bara multiplayer?? Vilka vapen finns??
Multiplayerdelen är ganska väl utbyggd, med ett flertal olika spellägen, bl.a. CTF, DM och Coop. Jag tycker att Coop är roligast, då det ofta är ganska mycket taktik inblandat, med växelvis framryckningar, nedhållande eld osv.
- Anckarström
- Medlem
- Inlägg: 186
- Blev medlem: 8 september 2002, 05:35
- Ort: Urskogen
-
Ebbe_lille
- Medlem
- Inlägg: 175
- Blev medlem: 24 mars 2002, 14:37
- Ort: Piteå
- Anckarström
- Medlem
- Inlägg: 186
- Blev medlem: 8 september 2002, 05:35
- Ort: Urskogen
Oops - såg bara GoD loggan i spelet. Tänkte inte längre än så.
Tycker iallafall att VC är högst osmakligt. Verkar vara godtyckligt vilka rasistiska tillmälen som är accepterade och vilka inte är det. Skulle bli ramaskri ifall man i Return to Castle Wolfensteins uppföljare iklädde sig rollen av en SS-soldat och kutade omkring slängandes antisemitiska slagord omkring sig med MP40 i högsta hugg.
Tycker iallafall att VC är högst osmakligt. Verkar vara godtyckligt vilka rasistiska tillmälen som är accepterade och vilka inte är det. Skulle bli ramaskri ifall man i Return to Castle Wolfensteins uppföljare iklädde sig rollen av en SS-soldat och kutade omkring slängandes antisemitiska slagord omkring sig med MP40 i högsta hugg.
Det finns två versioner, en "T"-rated (teen?) utan en massa blod, likdelar och sådana svordommar. Och en med blod, likdelar och svordommar. Jag har bara spelat den censurerade och den dög alldeles utmärkt...Anckarström skrev:Oops - såg bara GoD loggan i spelet. Tänkte inte längre än så.
Tycker iallafall att VC är högst osmakligt. Verkar vara godtyckligt vilka rasistiska tillmälen som är accepterade och vilka inte är det. Skulle bli ramaskri ifall man i Return to Castle Wolfensteins uppföljare iklädde sig rollen av en SS-soldat och kutade omkring slängandes antisemitiska slagord omkring sig med MP40 i högsta hugg.
Man tycker ju att de borde ha kunnat klämma in båda på samma cd, så man kunde välja under installationen eller så. :) Att gå omkring och skrika "Gook" klarar jag mig utan