Quiz: Pansarhistoria
Re: Quiz: Pansarhistoria
Ingen Patria.
Fordonet är även populärt bland amerikanska hiphoppare.
Fordonet är även populärt bland amerikanska hiphoppare.
Så är det, men nu får vi återgå till nästan opolitiska pansarfordon.
MVH
Hans
MVH
Hans
Jag instämmer.
Fordonet i fråga är ett hjulfordon och det finns även ett antal civila fordon av samma typ som bor på gatorna kring mitt radhus.
Bebyggelsen är väldigt socioekonomiskt blandad på ungeär samma sätt som kvarteren kring Regents park i London.
Bebyggelsen är väldigt socioekonomiskt blandad på ungeär samma sätt som kvarteren kring Regents park i London.
Fordonet har tyskt yrsprung. Soldaterna som kor fordonet räknar trädgårdsmästare som sina föregångare och utför ibland trädskotjänst.
-
Femtiotrean
- Medlem
Ludacris Buys Wife A Mercedes-Benz G-Class SUV Just Because
Why Do Celebrities and Rappers Love the Mercedes-Benz G Wagon?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mercedes- ... 80_CDI_lwbDe Mercedes-Benz G280 is voorzien van 700 kilo aan bepantsering aan de onderkant en zijkanten. Ook is het voertuig voorzien van afneembare mijnbescherming.
53 plockar frågan.
Det finns ett antal terrormål (judiska skolor, synagoger, etc) I mitt bostadsområde och de skyddas av kmar vilket är en del av den Nederländska armeen.
Kmar skyddar också kungliga familjen och ursprunget till den verksamheten var de kungliga trädgårdsmästarna.
Det finns ett antal terrormål (judiska skolor, synagoger, etc) I mitt bostadsområde och de skyddas av kmar vilket är en del av den Nederländska armeen.
Kmar skyddar också kungliga familjen och ursprunget till den verksamheten var de kungliga trädgårdsmästarna.
-
Femtiotrean
- Medlem
Det kan hända att det behövs ombyggnad i fält. Här ser vi ettexempel av sådan ombyggnad:
??? Vad? Var? När? Varför?
??? Vad? Var? När? Varför?
Ok, vi får skjuta från höften. T 72, Grozny, runt 1995, för att stoppa 'terroristernas', eller vad de nu kallades för i ryskt språkbruk, RPG som sköts från högre våningar.
MVH
Hans
MVH
Hans
-
Femtiotrean
- Medlem
T-72, närmare modelnamn okänt.
Men inte Grozny och senare än 1995 - åtminstone om bildtexten jag såg var korrekt.
Men inte Grozny och senare än 1995 - åtminstone om bildtexten jag såg var korrekt.
Nagorno-Karabakh?
MVH
Hans
MVH
Hans
Javelin är takslående så man ser en hel del takbyggen i Ukraina. Oklart hur pass effektiva de är men får iaf bemanningen att må bättre.
NLAW eller Rb57 är också takslående även om jag tror man kan använda den direkt också.
MVH
Hans
MVH
Hans