Okänd Soldat - Långa Versionen på SVT Play!
-
- Redaktionen
Re: Okänd Soldat - Långa Versionen på SVT Play!
Tack för försöket men nej, funkar inte. Vad heter den för dig?
MVH
Hans
MVH
Hans
-
- Stödjande medlem 2022
-
- Redaktionen
Tack igen men det måste vara relaterat till land. Jag provade innan men fick bara upp diverse andra krigsrelaterade saker. Lyckligtvis finns inte de andra sakerna som jag tittar på, gärna med sällskap, då på Netflix.
MVH
Hans
MVH
Hans
-
- Stödjande medlem 2023
-
- Redaktionen
Om så är fallet så får jag låsa in mig utan sällskap, barn och djur i en månad:
Men sedan kommer:
MVH
Hans
Tack.HBO Nordic – pris och innehåll
Prova 30 dagar kostnadsfritt
Men sedan kommer:
Jag får vänta tills ungarna återkommer och se om jag kan lösa det hela.Signing up for an HBO subscription is not allowed from your current location.
MVH
Hans
-
- Medlem
Jag har då tittat på den på Netflix, den har kommit dit ganska nyligen. HBO tror jag har haft den ett tag.Amund skrev: ↑18 jun 2020 15:51HBO menar ni väl?
https://se.hbonordic.com/series/okand-s ... 06ced9f698
-
- Stödjande medlem 2022
Hans, om dina kids är duktiga kan de fixa en vpn så din dator tror du tittar från Sverige, jag gjorde det för några år sen för att få tillgång till netflix amerikanska utbud, om de nu inte har täppt till den luckan.
-
- Redaktionen
Tack mrsund.
Det bästa barnet med datorer kommer hem från Berlin på måndag men yngsta drulen tar studenten på tisdag så det får bli senare.
MVH
Hans
Det bästa barnet med datorer kommer hem från Berlin på måndag men yngsta drulen tar studenten på tisdag så det får bli senare.
MVH
Hans
-
- Stödjande medlem 2022
-
- Stödjande medlem 2020
Har nu sett serieversionen och nästan samtidigt för vilken gång i ordningen läst om boken. Måste säga att manuset är mycket originaltroget. Några få scener utelämnade; välförtjänt framhävande av lottorna, mer fördjupning i Rokkas och Kariluotos hemmafronter, mer romantisk framgång för Hietanen; annars nästan kloss mot boken med några militärtekniska undantag.mrsund skrev: ↑18 jun 2020 13:45Är inne på sista avsnittet, jag gillar tv-serie versionen, finns många detaljer som saknas i filmen och det gör serien lite mer logisk.
Det var säkert tjugo år sen jag läste boken och det känns som det behövs läsa om den nu, jag minns inte riktigt vilket som ändrat från boken längre.
Dock har jag kvar min romantiska kärlek till den första filmversionen fortfarande.
Det enda jag stör mig på är skådespelarnas ålder.
-
- Medlem
Jag undrar lite om 2017:ns tappning av Okänd Soldat visades även utanför Skandinavien, närmare bestämt i USA, och hur den mottogs där?
HGS
HGS