isåfall kommer jag att egenhändigt spöa honnom om han inte skriver om den sista striden........
är du hundra på detta someone???
De som läst den sista boken i serien måste hålla med om att det inte var ett tillfredsställande slut på serien?!
100 och 100.. det var iaf vad han skall ha uppgett till förlaget och det skrevs om på SF-bokhandlens sida... har iof inte gjort uttömmande forskning om det.. men många verkar ju vara överens om att han inte ska skriva mer om Rand på ett tag...anfanglir skrev:Han kan inte mena allvar........!!!!!
isåfall kommer jag att egenhändigt spöa honnom om han inte skriver om den sista striden........
är du hundra på detta someone???
De som läst den sista boken i serien måste hålla med om att det inte var ett tillfredsställande slut på serien?!![]()
![]()
Robert Jordan = känd för att skriva låååångt utan att ha med någon handling och har blivit ganska hackad på för att ha glömt handlingen halvvägs in i serien.Mikael Eklund skrev:Hej, kan inte hålla mig. Men Kerrs böcker är nog de sämsta jag läst någonsin inom fantasy ( nästan ). Men läs dom ändå. Bilda en egen uppfattnig. Kanske dom passar dig. Jag tycker ju då att Jordans böcker är helt ok. Och Edding funkar han oxå. Annars är Dragon Lance serien bra. Fast helst då på engelska. De böcker som finns översatta är nästan lite väl mycket ungdomliga. Apprå på det, är det bara jag som tycker att Fantasy funkar bäst på engelska ? Jag tycker att det gärna blir lite "fjantigt" på svenska. För mig funkar min egen fantasi och inlevnings förmåga bättre på engelska.
Micke
Böcker där man får allting serverat kan vara skönt ibland. När jag vill ha det läser jag t.ex. Terry Goodkind eller Jan Guillou. Man slipper tänka, bara låta ögonen svepa över sidorna. Det blir dock rätt tråkigt i längden.Mikael Eklund skrev:Sen får dom böckerna gärna vara skriva för lågstadie elver, jag gillar dom ändå