Den var det!Stighult skrev:F11 Nyköping eller Skavsta som det kallas numera.
Hursomhelst minst två Varjag-rätt och ett Stighult-rätt - Kvarnprincipen får råda - Varsågod!
Den var det!Stighult skrev:F11 Nyköping eller Skavsta som det kallas numera.
- vilket räknas bland de stora vändpunkterna i 2:a Vksom tillskrivits segern i ett avgörande slag.....
Japp Der Löwe ! Wade McClusky - ''mannen som vann Slaget vid Midway'' -Der Löwe skrev:Ogooglat, Maclusky?
https://en.wikipedia.org/wiki/C._Wade_McClusky"decided the fate of our carrier task force and our forces at Midway...".[1]
Ett bra iniativ Der Löwe !Luftvärn i flygtråden
Helt rätt Yngve.Yngve skrev:Ett Flakturm, men har man tagit upp fönster i mellanvåningarna? Tror inte de såg ut så från början.
Vill minnas att det bara fanns 3 modeller av torn, och i 3 eller 4 städer (Berlin, Hamburg, Wien, ?). Så det borde väl gå att lista ut vilket detta är.