
Jag har en sådan i min ägo. Jag har inte förtjänat den (däremot var jag en god skytt och blev varje år 500:- rikare när jag sköt till mig Skyttemedaljen
Åter till plåtbiten, vad hette den på riktigt och under vilken tidsperiod var man tvingad att göra vad för att få den?
Någon?
MVH
Hans