nu har tv4 börja skärpa sig och har vista många bra filmer, nu kommer ökenråttorna också! jag tror det är samma som spelar Rommel som i förra filmen, Den handlar om slaget om tobruk och är gjord 1953.
PS:den börjar 0.15 på fredag den 7
OBS: Ökenråttorna på TV4
- L. Josephson
- Medlem
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: 23 oktober 2002, 00:06
- Ort: Stockholm
- Kontakt:
För ni som vill ha mer information om filmen så kan ni kolla in följande adress: http://us.imdb.com/Title?0045679
- Wolfblitzer
- Medlem
- Inlägg: 971
- Blev medlem: 7 oktober 2002, 16:39
ja, det kan verkligen fördärva en hel film om rekvesitan är felaktig, framförallt för "insatta" som alla troligen är på detta forum. Jag tycker visserligen inte om BOB och SPR men de är faktiskt hästlängder bättre i produktion än många andra filmer, sen tycker jag att krigsfilmer i allmänhet gjorda på 50,60 och 70-talen ofta är lite hurtiga
- Johan Elisson
- Medlem
- Inlägg: 3530
- Blev medlem: 23 mars 2002, 17:58
- Ort: Rikets värn i väst.