Bungo Baggins skrev:Gothmog:
Bilden hade blivit ÄNNU värre om Gimli nått så långt (kort) som han borde...
Dagenz Bild
- Never Spirit
- Medlem
-
Bungo Baggins
- Ny medlem
-
Bungo Baggins
- Ny medlem
-
Trippad kick
- Medlem
Inte någon bild, men iallafall dangens dagbok 
En annorlunda dagbok som varje medlem i bördraskapet och några till för.
Ganska kul.
http://diaries.diagon.org/
En annorlunda dagbok som varje medlem i bördraskapet och några till för.
Ganska kul.
http://diaries.diagon.org/
supa??? nej, det gör vi inte men vi ska inte gå in mer på att vi är lite överperversa och strular gansa (väldigt) mycket...Trippad kick skrev:Blev mutad i mina lägsta lågstadieår att prova på scouting-suck- Det är verkligen dötrist, nuförtiden däremot verkar det som det enda ni scouter gör är att supa tillsammans, vad hände med knoparna?
-
Trippad kick
- Medlem
överperversa är ni väl inte, däremot fattar jag inte direkt charmen med att träffas på något slags scoutmöte eller vad det nu är och strula runt, lite enformigt i längden kanske?supa??? nej, det gör vi inte men vi ska inte gå in mer på att vi är lite överperversa och strular gansa (väldigt) mycket... hehe...
- Never Spirit
- Medlem
- Den stegrande kamelen
- Medlem
- Kontakt:
Jag har, som jag nämnt tidigare, lite svårt för Alan Lee, då han allt som oftast verkar ha glömt paletten hemma och bara fått med sig gråskalorna till ateljén. Men det här är en bild av honom som jag verkligen gillar, föreställande Osgiliaths ruiner. Typiskt nog så tycks filmen inte riktigt ha följt Lees design just här, vilket de ju annars gjort nästan överallt. Jag har en känsla av att arkitekturen här på Lees bild är mer särpräglad, mindre lik gammal romersk byggnadsstil än den i filmen. Eller minns jag fel?
(För övrigt gillar jag ramen på den här bilden. En bra ram kan verkligen lyfta fram och förstärka det den omger!)

(För övrigt gillar jag ramen på den här bilden. En bra ram kan verkligen lyfta fram och förstärka det den omger!)