Ja ni kamrater!
Nu händer det saker vill jag lova och de är inte så kul men intressanta...
Fick igår ett minst sagt underligt mail ifrån England av en som kallade sig Dave.
Först var mailet i en vänlig ton men blev efterhand allt mera hetsk.
Han retade sig tydligt på alla "förbättringar" jag gjort på Pantern och ansåg att det skadade tillverkaren och Englands export och insisterade på att jag skulle sluta upp att posta sådant på div forum.
Blev helt paff och deletade mailet utan att svara (dumt, dumt nog)
Beslöt samma kväll att berätta för andra att jag avsåg att ta en time out med postandet på Armorteks forum.
Efter att ha sovit på saken beslutade jag mig för att där berätta om det hetska mailet och förklara varför jag inte ville skriva där mera på ett tag - jag menar det här är en avkopplande hobby och inget man skall få stressbesvär av.
Döm av min förvåning då det efter en timma kommer ett mail ifrån Gill på armortek som säger att min postning inte gagnar företaget så den togs bort, och jag härmed inte får vara med längre

Min inloggning är borttagen och med den möjligeten att maila andra kamrater - det var inte riktigt så jag menade...
Inte så svart att räkna ut varför mitt galleri inte funkat och vem som initierat det otrevliga mailet...
Allt är egentligen väldigt komiskt - utslängd ifrån ett hobby forum

se vilken huligan man är...
Jo du Stefan, nu är du varnad - de där tål INGEN kritik och allt jag gjort är att visa vad man kan åstdkomma med deras egna delar och med väldigt enkla medel.
Tror att många blivit besvikna på sina kit och trott att de i de nya uppgraderade i alla fall försökt förbättra enl mina tips och nu tystat en som är "bad for business".
Och jag är inte den 1:a - Vince, Rick och jag anar att jag inte är den första Svensken...
Nu är jag arg på riktigt och det här sporrar mig bara mera och kommer att bygga klart Panthern, visa den på andra forum och vara j*vligt kritisk till utförande av denna svindyra modell.
Här kommer jag naturligtvis även i fortsättningen att posta.
Mvh
Kent