Dagenz Bild
-
Beleg Strongbow
- Medlem
där har du en klassisk drake, så ska dom se ut...inte som fjälliga yorkshireterriers... 8) riktigt stilig, bra pose osv...fast du borde nog fråga honom vad han har för storlek på fötterna...293?
Förresten, här kommer lite "härlig" och fånig fjantmanga.. det är Aragorn i mangastil med Anduriel/Narsil i näven (det står det i runor på svärdet bla)
Förresten, här kommer lite "härlig" och fånig fjantmanga.. det är Aragorn i mangastil med Anduriel/Narsil i näven (det står det i runor på svärdet bla)
- Bilagor
-
- fjantmanga.jpg (47.39 KiB) Visad 964 gånger
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Oj, vad många hemgjorda bilder det kom nu då
Kommenterar dem väl i tur och ordning...
Gothmogs Smaug-bild: Väldigt snygg, känns lite för färglös bara. En annan sak som känns fel är svansen (tror jag det är), vet inte riktigt varför men men.
Belegs Glaurung bild: Förstår också vilken bild du fått idén från, och jag kan bara hålla med Gothmog att en drake inte kan se ut så
Men du tecknar mycket snyggt, det är bara det att draken är för tjock och så.
Belegs Smaug-bild: Den var bättre
Så där ska drakar se ut!
Gothmogs manga-bild föreställande Aragorn.
Narsil var ju klockrent! 
Gothmogs Smaug-bild: Väldigt snygg, känns lite för färglös bara. En annan sak som känns fel är svansen (tror jag det är), vet inte riktigt varför men men.
Belegs Glaurung bild: Förstår också vilken bild du fått idén från, och jag kan bara hålla med Gothmog att en drake inte kan se ut så
Belegs Smaug-bild: Den var bättre
Gothmogs manga-bild föreställande Aragorn.
Min manga är bara en reflektion av den jag sett hitills, sen finns lite schysst manga...Akira är riktigt bra t.e.x*P* skrev:Om det där är vad du tror att Manga är så förstår jag varför du inte gillar det.
Några tips på färger och en eventuell bakgrund?Gothmogs Smaug-bild: Väldigt snygg, känns lite för färglös bara. En annan sak som känns fel är svansen (tror jag det är), vet inte riktigt varför men men.
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
-
Trippad kick
- Medlem
-
Trippad kick
- Medlem
-
Trippad kick
- Medlem