För osmakligt tydligen,bilderna har tagits bort....undra vad det var för något????USMC skrev:Hur osmakligt kan det bli igentligen?
http://www.sixtharmygroup.com/portal/vi ... highlight=
Allmän skala 1/6-figursdiskussion
- Cyber Joker
- Medlem
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
- Cyber Joker
- Medlem
B Hellqvist, jag ska dit på måndag och kolla. Dom har Dragon figurer för 350 kr. Hinrich Weller, Anton Wessel, Johann Siegel, Horst Lerner, Ludwig Mandel, Günter Metzger, Friedrich Köhler, Ilya Romanovich Mironov, Siegfrid Gröschke, Wolfgang Knaf (men han kostade mer).
Dom väntade på en ny sändning så det kan komma fler 1:6 figurer i den.
Dom väntade på en ny sändning så det kan komma fler 1:6 figurer i den.
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Vad anser ni är det bästa Tyska bältet? Syftar då på det vanligasta bältet med ett fyrkantigt dekorativt spänne. Har prövat några olika men dom verkar alltid ha problem med form eller funktion. Funderar på att pröva ett från Battle Gear Toys eller Newline. Nån som prövat dom?
DiDs bälte är min nuvarande favorit. Det är rätt så snyggt och håller ihop sådär. Spännet är desutom av metall vilket är ett plus.
BBIs bälte är ok. Det håller ihop bra men den förenklade konstruktionen förstör utseendet.
Dragons "funktionella" bälte är rena skämtet. Det har både fel form pga av konstruktionen och det faller nästan av så fort man sätter på det. Ännu ett minus är att man inte kan justera det på ett vettigt sätt.
DiDs bälte är min nuvarande favorit. Det är rätt så snyggt och håller ihop sådär. Spännet är desutom av metall vilket är ett plus.
BBIs bälte är ok. Det håller ihop bra men den förenklade konstruktionen förstör utseendet.
Dragons "funktionella" bälte är rena skämtet. Det har både fel form pga av konstruktionen och det faller nästan av så fort man sätter på det. Ännu ett minus är att man inte kan justera det på ett vettigt sätt.
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
- Cyber Joker
- Medlem
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Är det någon mer än Magnus och jag som lämnat in bidrag till SAG:s "Czechmate"-tävling? http://www.sixtharmygroup.com/portal/vi ... 78344c6ddf Jag misstänker att Magnus bidrag är nr 3... Tävlingen avgörs snart; resultatet ska komma om några timmar, och jag känner att vi båda kan ligga rätt bra till (bästa 6-7 bidragen av 17). Det vore kul om två svenskar hamnade bland pristagarna. 
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Ska bli spännande att se hur man ligger till sen när vinnarna presenteras, som sagt så är mitt bidrag nr 3, och B's nr 4, sen så är ju partisanen Jakobs! 
Känner även igen bidrag nummer 12(spanjoren Oscar/Tiger Calico). Btw, riktigt unik bash Björn!
Dock så har delarna till mitt bidrag använts till annat, HS:et passade perfekt till ett projekt som jag jobbar med nu så...
Känner även igen bidrag nummer 12(spanjoren Oscar/Tiger Calico). Btw, riktigt unik bash Björn!
Dock så har delarna till mitt bidrag använts till annat, HS:et passade perfekt till ett projekt som jag jobbar med nu så...
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt: