Dagenz Bild
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
-
Beleg Strongbow
- Medlem
Zlatan också!! Det är den där jäkla http://www.thereandbackagain.net som lurat mig! Jag kom nämligen inte ihåg vad han hade för vapen men på thereandbackagain.net så har han ett flammande svärd så jag litade på dom. PYTTSAN!Gothmog II skrev:schysst motiv, men några saker:
* Witchking slåss med hjälmkrossare alternativt stridshammare i Slaget vid Pelennors Slätt
* Witchkings hjälm är inte riktigt som jag tänkt mig den
Jag är i England så jag kan inte kolla i mina böcker heller för dom e hemma!! IRRITERANDE!!! *skäms*
Och beträffande hjälmen så är jag besviken på den själv faktiskt.. min skiss ser lite annorlunda ut faktiskt.. jag la till lite sista minuten-detaljer på hjälmen och det ångrar jag eftersom den nu ser inte ser bra ut.
Axelskydden däreot står jag för
Kul att ni gillade bilden. Men jag föredrar min Sauron framför den här..
-
Beleg Strongbow
- Medlem
Nu har jag gjort 2 bilder.. en Smaug i akvarell som jag visar sen.. har inte tagit kort på den.. och en på Galadriel i Lothlorien (FÄRGERNA FÖRSVANN I STORT SETT EFTERSOM JAG TOG KORT MED KAMERA I LITE TASKIGT LJUS MEN NU HAR DEN SLUTAT FUNKA SO THATS IT TILLS JAG HAR FIXAT DEN) som ser ut såhär:
- Bilagor
-
- galadriel.jpg (124.54 KiB) Visad 995 gånger
-
Trippad kick
- Medlem
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
-
Beleg Strongbow
- Medlem
Hahaha
Det är lite lustigt att ni påpekade det där med näsan! Har ritat lite för mycket manga på sista tiden tror jag.. hehehe.. kalla det arbetsskada
Jag var väldigt osäker på om jag ritat galadriel eller nån annan men jag tror att det där är galadriel eller vad säger ni??
Färgerna är MYCKET bättre i verkliga livet och jag önskar att min scanner skulle vilja fungera igen *sparkar på*
Färgerna är MYCKET bättre i verkliga livet och jag önskar att min scanner skulle vilja fungera igen *sparkar på*
-
Beleg Strongbow
- Medlem