Allmän skala 1/6-figursdiskussion
bobby
nu har bobby kommit hem, men denna får ligga i boxen ett tag, för det nästa jag ska ge mig in på är att förlänga benen o armarna på en figur med ca 1,5cm. detta kommar att bli Lillebror i min Panzar serie.
- Bilagor
-
- bobby.JPG (61.29 KiB) Visad 761 gånger
- Cyber Joker
- Medlem
Cluster Grenade
Cluster Grenade för $15.95? måste vara som hittat???
Eller inte.......

Eller inte.......

- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Re: Cluster Grenade
Ibland undrar man vad 1/6-delsförsäljarna har rökt... Köp sju handgranater, kapa skaftet på sex av dem, limma och surra, så har man sparat sisådär $12.50...snorre70 skrev:Cluster Grenade för $15.95? måste vara som hittat???
Eller inte.......![]()
- Cyber Joker
- Medlem
Re: Cluster Grenade
Ja inte är det hischhasch, tippar på bananskal eller muskottnötB Hellqvist skrev:Ibland undrar man vad 1/6-delsförsäljarna har rökt... Köp sju handgranater, kapa skaftet på sex av dem, limma och surra, så har man sparat sisådär $12.50...snorre70 skrev:Cluster Grenade för $15.95? måste vara som hittat???
Eller inte.......![]()
- Cyber Joker
- Medlem
Avlägsnade det hemska vita resårbandet till Krauers flygarglasögon och ersatte det med en bit gammal gevärsrem. Då kunde jag även dra det genom hällorna i huvan.
Undras om denna typ av huva även anvädes i icketropiska delar av världen? Den var ju till BBI:s DAK pilot.
Undras om denna typ av huva även anvädes i icketropiska delar av världen? Den var ju till BBI:s DAK pilot.
- Bilagor
-
- LW huva 2 bilder.jpg (68.72 KiB) Visad 659 gånger
Denna är helt ok!Jojjan67 skrev:Vilken publik server rekommenderar ni för kunna lägga upp bilder i forumet? Vill gärna visa er min första.
Jojjan67
http://www.imageshack.us
Den första...
Då har en av mina tre beställningar trillat in.
"Aldo Holger"

Mycket trevlig, måste man verkligen ta ur dom ur kartongen...
Jojjan67
"Aldo Holger"

Jojjan67
Re: Den första...
Trevlig figur, den där.Jojjan67 skrev:Då har en av mina tre beställningar trillat in.
"Aldo Holger"
Jojjan67
Klart man ska ut den ur kartongen, o skita ned den med jord m.m.
Lillebror
Nu har det kommit hem lite gubbar m.m. som jag ska ha när jag börjar göra min lille bror. så nu är det bara ta fram sågen o såga sönder kropparna 
Ska förlänga armarna och benen på figuren.
Ska förlänga armarna och benen på figuren.
- Bilagor
-
- sag.JPG (75.59 KiB) Visad 616 gånger
- Cyber Joker
- Medlem
En liten stilstudie över den nya Neo 3 Body. Har skalat av ca 2 mm i nacken på kroppen för att huvudet ska kunna böjas maximalt upp. Denna kropp är klart bättre än Dragons gamla NeoBody, tycker dock den är lite slappare i lederna än den gamla.
- Bilagor
-
- Neo 3 Body med k-pist ålandes.jpg (40.79 KiB) Visad 591 gånger
-
- Nackstudie på en Neo 3 Body. Mer än så här är det inte tekniskt möjligt att böja huvudet.jpg (48.59 KiB) Visad 592 gånger
-
- Sniper med Neo3body.jpg (44.14 KiB) Visad 593 gånger
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt: