Skala 1/6-figursgalleri (stora bilder)
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Tack grabbar, utbildningen var faktiskt rätt krävande, men det gick bara fint så numera kan jag även titulera mig beredskapspolis!
Funderar faktiskt på att göra en figur av en sådan, fast det skulle bli en hel del som man måste bygga från scratch...
Har haft riktig 1/6-abstinens & jag har alldeles nyss beställt massor med grejor för jag har några andra projekt på gång.
Ska posta så fort det blir klart men det fattas lite grejor än, & dessa finns förstås på andra sidan atlanten.
Tack gode gud för flygfrakt!
Återigen, mycket trevligt har postats här, för många att nämna någon enskilt, men jag ser att forumet definitivt är levande & hobbyn absolut är på uppåtgående i vårt land!
Funderar faktiskt på att göra en figur av en sådan, fast det skulle bli en hel del som man måste bygga från scratch...
Har haft riktig 1/6-abstinens & jag har alldeles nyss beställt massor med grejor för jag har några andra projekt på gång.
Ska posta så fort det blir klart men det fattas lite grejor än, & dessa finns förstås på andra sidan atlanten.
Tack gode gud för flygfrakt!
Återigen, mycket trevligt har postats här, för många att nämna någon enskilt, men jag ser att forumet definitivt är levande & hobbyn absolut är på uppåtgående i vårt land!
- Cyber Joker
- Medlem
Senaste
Senaste iköpet, ville ha lite omväxling från det tyska. Blir lite tjatigt i längden. Gillar stuket på denna figur från kalla krigets dagar, lite UFO över honom.
- Bilagor
-
- MIG pilot i gräsmatta.jpg (63.26 KiB) Visad 704 gånger
-
- MIG pilot eller UFO.jpg (40.82 KiB) Visad 704 gånger
Re: Senaste
Anorlunda figur, Inget jag skulle ta för mig, men du brukar ju ta för dig det mästa. Coolt i alla fall.Cyber Joker skrev:Senaste iköpet, ville ha lite omväxling från det tyska. Blir lite tjatigt i längden. Gillar stuket på denna figur från kalla krigets dagar, lite UFO över honom.
Jag bygger bara figurer från WW2 eller tidigare, Men tyvärr finns det inte så mycket att köpa från WW1. lite tråkit tycker jag.
Jo jag har oxå handlat på mig några Amisar som jag ska tag i när tid o platts finnes.
Men tjatigt vet jag inte om det kan bli med dom små Tyska figurerna. finns ju så mycket att göra med dom
- Cyber Joker
- Medlem
- Cyber Joker
- Medlem
Jag har då läst att det var Hugo Boss som designade dem, och han gjorde ett bra jobb, de är otroligt snygga, jag hade tänkt att köpa en men betämde mig för att vänta tills jag har vuxit klart, så det blir om ett antal år...snorre70 skrev:VA det inte Armani som stod för den stora delen av dom svarta uniformerna?Cyber Joker skrev:Visst kunde Hugo Boss göra snygga kreationer
//Alexander
- Cyber Joker
- Medlem
MIB
Trevligt att få se mera av dom elaka gubbarna i svart. Bra jobbat!
- Cyber Joker
- Medlem