Allmän skala 1/6-figursdiskussion
Tipps någon????
Hej,en liten fråga bara till er som är kuniga i tyska uniformer,ja försökte sälja de här tyska grejorna för ett tag sedan men ingen värkade intresserad så ja tänkte kanska plocka ihop en tysk figur med dem istället.Så till frågan,någon som vet till vilka frånter och årtal som den passar,
Tacksam för alla svar/Alwyn
Tacksam för alla svar/Alwyn
- Bilagor
-
- mdk.jpg (47.3 KiB) Visad 741 gånger
Tänkte kolla med er om det är någon som har Paypal och är sugen på ett HS från Tony Barton. Jag hade tänkt köpa två stycken men har tyvärr ingen egen Paypal. Tony tar £6.50(ca 90 kr) per huvud och frakten till Sverige ligger på 2 pund.
OBS! Alla huvud är omålade.
Här är de huvuden som Tony har till salu just nu:

OBS! Alla huvud är omålade.
Här är de huvuden som Tony har till salu just nu:

- Bilagor
-
- 123.JPG (106.3 KiB) Visad 704 gånger
-
- 67910.JPG (155.66 KiB) Visad 704 gånger
-
- 1415171820.JPG (184.6 KiB) Visad 704 gånger
Bättre sent än aldrig...
Du har kanske redan fått svar på frågan (genom en egen beställning?), men jag beställde precis innan (inom något dygn eller så) din fråga och fick avin om stort brev idag. Jag valde det billigaste alternativet, som beskrevs ungefär "1-3 månader" och från 8/2 eller 9/2 till idag blir det 18-19 dagar.USMC skrev:Ni som har beställt från Outer-Perimeter, vilket fraktalternativ valde ni och hur lång tid tog frakten?
--
Jörgen
2 veckor har du fått vänta så länge från Monky?USMC skrev:1-2 veckor.Reinhard skrev:På tal om leveranstider, så undrar jag om någon vet hur länge det tar på ett ungefär med det billigaste allternativet från Monkey Depot?
// Alexander
tror aldrig det tagit längre en max 1 vecka för mig.!
Men jag vet inte va för alltenativ jag fått, men där har jag nog aldrig kryssat i något annat en det som står från start...
- Cyber Joker
- Medlem
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
- Cyber Joker
- Medlem
Bl.a. DAK MC-ordonance, Japanen, Australensaren Paddy Ryan, Bush som pilot(usch).B Hellqvist skrev:BBi är inte ointressant, men det beror på vilka figurer och till vilka priser.
Irak krigarna, US Army Mortar WWII, US Army Bazooka WWII, m.m.
Priset preliminärt torde ligga kring 300 kr. Kan inte lova.
Jag tänkte länka till presentationstråden ifall någon vill läsa om mig (mitt inlägg är det 7:e räknat uppifrån) :
viewtopic.php?t=2230&postdays=0&postorder=asc&start=435
Mvh Alexander
viewtopic.php?t=2230&postdays=0&postorder=asc&start=435
Mvh Alexander