Battlefield 1942: Ubåtar & tungt bombplan?
-
Pirre
- Medlem
- Ort: Staden med ett lag som efter 36 år äntligen fått SM-GULD!
Battlefield 1942: Ubåtar & tungt bombplan?
Har införskaffat ett av de bästa spelen jag har sett på mkt länge, Battlefield 1942! I manualen står det att man kan styra ubåtar och tunga bombplan, men jag hittar inte dem på någon bana! Finns det ngn här som vet var dessa leksaker gömmer sig i spelet?
Tack på förhand,
Pirre
Tack på förhand,
Pirre
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
B17: Bocage,Market garden,El alamein,Gazala (på det övergivna flygfältet längst upp till vänster)
Ubåt: Midway o Guandacanal
Är du från nordisk(norge, finland, dannmark,sergige) o spelar battlefield? joina isåfall vår klan! 5th Waffen-SS Panzer Divsion "WIKING"
sök oss på vår IRC kanal #das-reich (på quakenet) lr via min mejl: markusdrott@hotmail.com (MSN går också utmärkt)
Ubåt: Midway o Guandacanal
Är du från nordisk(norge, finland, dannmark,sergige) o spelar battlefield? joina isåfall vår klan! 5th Waffen-SS Panzer Divsion "WIKING"
sök oss på vår IRC kanal #das-reich (på quakenet) lr via min mejl: markusdrott@hotmail.com (MSN går också utmärkt)
Multiplay
Det gå bara ha ubåten i multiplayer(vad jag vet).
Nej!
Nepp då står det fel där!
Bombplanet kan man ha i singelplay också
.
Bombplanet kan man ha i singelplay också
d
Jepp eller bomba och skjuta tanks och infanterister på marken med planet.
Sänka skepp...
I förrgår var jag uppe och flög japansk störtbombare ovanför Iwo jima. Lyckades i samma spel sänka både det amerikanska hangarfartyget och slagskeppet. Coolt.
Ja ni!
Ubåtarna finns bara i multiplayer
och då kan ni välja dom som startpositioner.