Idag: Cousteau på TV 2 kl 16.30

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Hexmaster
Saknad medlem †
Inlägg: 10194
Blev medlem: 12 juni 2004, 18:41
Ort: Tjörn
Kontakt:

Idag: Cousteau på TV 2 kl 16.30

Inlägg av Hexmaster » 15 juli 2006, 14:47

Den tysta världen - måste tydligen ses. Höga betyg för såväl teknik som filmkonst.

Användarvisningsbild
Professor Kalkyl
Medlem
Inlägg: 49
Blev medlem: 14 augusti 2004, 13:27
Ort: Nederländerna/Sverige

Inlägg av Professor Kalkyl » 16 juli 2006, 22:09

Jag såg större delen av den nu i helgen då den visades på kvällen, vacker film! Den var nog rätt tekniskt avancerad för sin tid, som du sa.

Morot
Medlem
Inlägg: 117
Blev medlem: 24 mars 2002, 12:05

Inlägg av Morot » 3 augusti 2006, 17:04

varför repriserar de inte alla de gamla cousteau-dokumentärerna som visades på tv4 för flera år sedan, varje förmiddag (?) fick man dyka ner under ytan och lära sig en massa.. otroligt sköna

Skriv svar