Bästa DVD-priset?
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Bästa DVD-priset?
Jag inhandlade SoR på DVD idag. 249:- med ICA-kortet. Någon som hittat DVD:n till bättre pris här i Sverige?
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
-
Trippad kick
- Medlem
Coop i Skövde?
synd att jag inte visste det ... fast då hade jag ju ändå fått åka dit
min pre-order från Ginza blev 288,-, själva DVDn kostade 259,-
(prisad vare skatteåterbäringen! som jag hoppas kommer i tid LOL annars kan jag inte betala den räkningen LOL!)
min pre-order från Ginza blev 288,-, själva DVDn kostade 259,-
(prisad vare skatteåterbäringen! som jag hoppas kommer i tid LOL annars kan jag inte betala den räkningen LOL!)
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Självklart är jag en nörd, Gothmog, vad gör jag annars här? 
Jag tycker att det finns flera bra orsaker att ha båda versionerna. Inget av extramaterialet kommer ju exempelvis att vara gemensamt. Dessutom gillar jag bioversionen helskarpt, även om jag tror att specialversionen kommer att vara ännu bättre...
Jag tycker att det finns flera bra orsaker att ha båda versionerna. Inget av extramaterialet kommer ju exempelvis att vara gemensamt. Dessutom gillar jag bioversionen helskarpt, även om jag tror att specialversionen kommer att vara ännu bättre...
*suck*Danne skrev:Självklart är jag en nörd, Gothmog, vad gör jag annars här?
Säg inte så.... nu funderar jag oxå på att köpa båda.......