Hursomhelst, vad finns att se av 1900-hundratalshistoria? Finns det några allmäna råd att ge till någon som aldrig har varit där? Hur lätt är det att passera gränsen till Montenegro? Hur mycket betalt får du av albanska turistbyrån
MVH
Hans
Kolla på Wikipedia under Albanien. Där har Du dem (oftast ordagrant). Eller googla efter albanau, så blir Du hänvisad till en mängd olika forum med liknande info.Hans skrev:Jag tycker att Albanaus alla albanientrådar är intressanta men kanske borde samlas på ett ställe?
Reklam är det ju inte eftersom jag inte anger länk. Det är inte heller propaganda för artiklarna är skrivna från en neutral utgångspunkt. Jag är överens om att jag måste kommentera när jag startar en diskussion, precis som jag gjorde när jag först startade en diskussion om Skanderbeg.Olof Ekström skrev:Jo. Du klistrar in hela artiklar ordagrannt utan kommentar, i långa rader. Det är inte diskussion utan gränsar snarare till nedsmutsning, propaganda eller reklam.
Albanau skrev:Jag har förtrollats av starka män som Skanderbeg, med all sanolikhet är han en av världshistoriens främsta fältherrar. Trots påtryckningen från Venedig Republiken, Grekland, Serbiska kungariket och främst Turkiet har Skanderbeg och sin lilla krigararmé besegrad alla dessa stater. Som alban är han dessutom särdeles intressant genom att han (orättvist nog) är en av de få albaner som blivit uppmärksammad i Västerlandet..
Förträffligt, i skrivande stund så väntar jag påAlbanau skrev:Dessutom deltar jag själv i diskussioner och besvarar alla frågor kring Albanien. (...) Jag är ju författare till alla dessa artiklar och kan mycket mer utifrån det information som finns i alla artiklarna.
Tyvärr. Det här är inte ett tyckartorg och inte en demokrati. Om det är något som är oklart får du gärna fråga, men tills dess kan du anta att spamning av forum för att "sprida information" kommer att leda till att trådar låses eller raderas och till slut att du sparkas ut. Din track record vad beträffar att bemöta kritik och underbygga argument är hittills - som Hexmaster påpekar - inte imponerande. Om du betvivlar vad jag säger kan du prova ett pm till Marcus - mitt förhandstips är att det är utsiktslöst.Albanau skrev:....