Vad läser du just nu?
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
Re: Biografi om Traci Lords
Ska börja på boken som alla här på skalman redan tycks ha läst, Antony Beevors Berlin slutstriden 1945.
Tror att jag ska gå och kika om den finns vid biblioteket.
Är det en svensk översättning på underneath it all?Dagwood D. Dusseldorf skrev:Nattens Barn av Traci Lords.
Bra bok.
Tror att jag ska gå och kika om den finns vid biblioteket.
Underneath It All av Traci Lords
Om Traci Lords bok, så kan jag inte tänka mig det. Underneath It All är en äldre bok. Jag blir lite ställd på kanten, för riktigt säker är jag inte. Nattens Barn är utgiven 2004, men Underneath It All året innan.
Säkert är då att jag inte utesluter att Nattens Barn är en översatt,reviderad version av den första Traci Lords skrev, Underneath It All.
Som självbiografi är den helt okej, den ger en hel del insyn i branschen och vilket liv hon förde.
Läsningen går segt; jag betar samtidigt igenom Europas Sista Sommar av David Fromkin.
Det och högskolestudier håller en måttligt sysselsatt.
Mvh Dagwood
Säkert är då att jag inte utesluter att Nattens Barn är en översatt,reviderad version av den första Traci Lords skrev, Underneath It All.
Som självbiografi är den helt okej, den ger en hel del insyn i branschen och vilket liv hon förde.
Läsningen går segt; jag betar samtidigt igenom Europas Sista Sommar av David Fromkin.
Det och högskolestudier håller en måttligt sysselsatt.
Mvh Dagwood
-
Användarnamn?
- Utsparkad
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt: