The Hobbit av Peter Jackson
- Usquebaugh
- Medlem
Ja, det hade varit fräckt. Dessutom kunde Gimli ha varit med eftersom det berättas att han blev sur när han inte fick följa med eftersom de andra dvärgarna tyckte han var för ung.Calan skrev:Jag kom just att tänka på att Legolas borde vara med i Bilbo! Orlando Bloom spelar honom när han är Banérförare för sin far eller som en av härförarna i Thranduils armé. För om man tänker efter borde han varit med i Femhärarslaget, eller hur?
/A
- jimPeMelin
- Medlem
- Kontakt:
Är det den trailer jag tror att det är så är det bara ett hopkok av Dragonslayer från 1980 med lite klipp ur FOTR. Men scenen med Bilbo och Ringen du nämner är dock en autentisk Jacksonprodukt. Däremot scenerna där en guldlockig gosse gömmer sig bakom en sköld (förvånansvärt hoblik måste jag faktiskt säga) är hjälten från Dragonslayer, en för övrigt utmärkt fantasyfilm. Fiins dock bara att köpra på DVD Region 1.Calan skrev:Men jag har faktiskt en 1,5 minuters lång trailer på Bilbo på datorn.
Det är dock inte en trailer för någon The Hobbit film utan bara nåt nån suttit hemma och pulat ihop från andra filmer för att sprida på nätet.
- Usquebaugh
- Medlem
- Usquebaugh
- Medlem