Låt oss återgå till ämnet.
mvh/ Daniel
Hermann Görings kompetens
-
Karl Bruno
- Medlem
Ok. lite off-topic. Men Hitler levde för det tyska folket- han och folket var ett. I hans tankeväld var judarna ett hot- han hatade dom. Han ränsade upp i samhället- alla oliktänkande, homosexuella och brottslingar skulle rensas ut ur samhället. Han använde judarna för olika medicinska experiment. Om man sätter sej in i hans tankegångar så skulle det tredje riket vara i tusen år- han lekte gud. Folkets bästa men bara för de utvalda. Folket älskade honom för det han gjorde för dom. Man får inte glömma att Hitler hade storhetsvansinne- han var härskaren över ett tusenårigt rike och han drömde om att vara mäktigast i världen.
-
Gutekrigaren
- Medlem
Var det inte till ämnet det skulle återgås...? 
Jag är intresserad av Görings i mina ögon högst tvivelaktiga kompetens och lär mig gärna mer. Tråden borde rensas från alla inlägg om huruvida Hitler var galen eller smart.
Så, vad finns det för handfasta belägg för att Hermann Göring var en driftig karl och en mycket stor orsak till diverse framgångar för Tyskland?
Mvh Petter
Jag är intresserad av Görings i mina ögon högst tvivelaktiga kompetens och lär mig gärna mer. Tråden borde rensas från alla inlägg om huruvida Hitler var galen eller smart.
Så, vad finns det för handfasta belägg för att Hermann Göring var en driftig karl och en mycket stor orsak till diverse framgångar för Tyskland?
Mvh Petter