Dags för bokrea
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
-
M. Wittmann
- Tidigare medlem
...och för mig blev det Cornelius Ryans "Den längsta dagen" och "Libers Historiska Atlas".
Utanför historiegenren blev det de gedigna samlingsverken "Vår klassiska lyrik" och "Nalle Puh, samlade berättelser och verser".
På det hela taget känns det som en bra bokrea. Kan bli fler besök senare i veckan.
Henrik
Utanför historiegenren blev det de gedigna samlingsverken "Vår klassiska lyrik" och "Nalle Puh, samlade berättelser och verser".
På det hela taget känns det som en bra bokrea. Kan bli fler besök senare i veckan.
Henrik
- Anton Severin
- Medlem
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
-
Gutekrigaren
- Medlem
- D. Andersson
- Medlem
Jag har även några äldre upplager av honom=Ett berg vid vattnetGutekrigaren skrev:Mr X skrev:Grattis! Mycket bra svit, fantastisk rent ut sagt!Mina drömmars stad-pkt av Per Fogelström
Mvh Petter
Sen finns det en hel del böcker som beskriver hur vackert Stockholm var innan man förstörde stan=50-60 då man bla rev klara och stora delar av söder
vill du ha bra tips så hojta till
- medundersåte
- Medlem
Böckerna som andra världskriget på bokrean var nästan uteslutande samma gamla "hyllvärmare" som är med på varje rea, t.ex. Ryan & Speer, åtminstone i de olika kedjor jag besökte, men det kanske bara är jag som börjar bli lite kräsen :-)
Nåväl, nedanstående inköp har gjorts på rean:
Yehud Bauer - Förintelsen i perspektiv
Jan Guillou - Häxornas försvarare
Lars Ericson - Medborgare i vapen
Ronald Radosh (red.) - Spain betrayed: The Soviet Union in the Spanish Civil War
/Marcus
Nåväl, nedanstående inköp har gjorts på rean:
Yehud Bauer - Förintelsen i perspektiv
Jan Guillou - Häxornas försvarare
Lars Ericson - Medborgare i vapen
Ronald Radosh (red.) - Spain betrayed: The Soviet Union in the Spanish Civil War
/Marcus