Ni kan räkna med mig 2005 då jag är 18
Re-enactment & nazi-sympatier
- Raskolnikov
- Medlem
volgar, du är hjärtligt välkommen!
, jag är beredd att ta lite "skit" för att kunna visa upp vår verksamhet och förhopningsvis få fler medlemmar.
Hade jag tyckt att det var besvärande eller jobbigt hade jag inte fortsatt skriva och att det ställs frågor med viss tveksamhet till vad vi sysslar med har jag faktiskt viss förståelse för. Jag var själv lite undrande innan jag började, nu är jag helt såld!
Det som gör mig förbannad däremot är rena anklagelser utan att folk har en susning, men jag tänker ta det också och i värsta fall får de väl komma hit så vi fåt ta en brottningsmatch
.
Det är helt ok RaskolnikovRaskolnikov skrev:Jag beundrar dig Daniel som på något sätt hamnat på de anklagades bänk här, att du försvarar dina fritidsintressen mot fördomsfulla främlingar som du inte känner är starkt gjort.Jag tycker det är nedrigt att du ska behöva känna dig anklagad bara för att din hobby sticker ut lite.
Hade jag tyckt att det var besvärande eller jobbigt hade jag inte fortsatt skriva och att det ställs frågor med viss tveksamhet till vad vi sysslar med har jag faktiskt viss förståelse för. Jag var själv lite undrande innan jag började, nu är jag helt såld!
Det som gör mig förbannad däremot är rena anklagelser utan att folk har en susning, men jag tänker ta det också och i värsta fall får de väl komma hit så vi fåt ta en brottningsmatch