Hitler på Discovery
Hitler på Discovery
Var det någon som såg på Hitler nigth igår.
Jag gjorde det i allfall Hitler var ju en riktig störd typ om inte annat.
Jag gjorde det i allfall Hitler var ju en riktig störd typ om inte annat.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Tyckte det mest kändes biligt, Hitler var homosexuel för han bodde en gång på ett härbärje som kanske (man vet inte) var ett ställe för manlig prostiton eller att han blev kåt av att hans sysling bajsade på honom, fast det aldrig förekom några bevis på att de hadde ett sexuelt förhålande.
Programet måste ha presenterade varända sjukt rykte om Hitler för att sedan säga i nästa mening ingen vet igentligen vad som hände.
Programet måste ha presenterade varända sjukt rykte om Hitler för att sedan säga i nästa mening ingen vet igentligen vad som hände.
Sensationsjournalistik är inget nytt.Ja77 skrev:Tyckte det mest kändes biligt, Hitler var homosexuel för han bodde en gång på ett härbärje som kanske (man vet inte) var ett ställe för manlig prostiton eller att han blev kåt av att hans sysling bajsade på honom, fast det aldrig förekom några bevis på att de hadde ett sexuelt förhålande.
-
M. Wittmann
- Tidigare medlem
Älskar ni inte Discovery i det första programet påstår de att Hitler kan ha levt ända in på 60-70 talet i Argentina, uppbackat med ett "vitnesmål"
Nästa program påstår de att Hitler hadde Parkinsons och skulle ha dött av sjukdomen bara några år efter 1945
Vilket motsäger sig själv ganska mycket, vilket inebär att ett av programen är hel tokigt....
Nästa program påstår de att Hitler hadde Parkinsons och skulle ha dött av sjukdomen bara några år efter 1945
Vilket motsäger sig själv ganska mycket, vilket inebär att ett av programen är hel tokigt....
Du tog mina ord, hans flickvän tog livet av sig för att han ville ha bajs och urin på sig... Herregud, och de hade inga källor som kunde backa upp det på något sätt. Patetiskt av discovery, på slutet v programmet återgick de till mera relaterade fakta vilket var bra. Att han fick orgasm under sina tal vet jag ingenting om hellerJa77 skrev:Tyckte det mest kändes biligt, Hitler var homosexuel för han bodde en gång på ett härbärje som kanske (man vet inte) var ett ställe för manlig prostiton eller att han blev kåt av att hans sysling bajsade på honom, fast det aldrig förekom några bevis på att de hadde ett sexuelt förhålande.
- Wolfblitzer
- Medlem
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
- Panzerschreck
- Medlem
Måste känt sig väldigt splittrad...Wolfblitzer skrev:Få se nu, han flydde till Argentina. Samtidigt som han led av Parkinson...
Han brändes upp så det ikroppen försvann OCH begravdes i en liten skog...
Och inte nog med det, resterna av skallen finns i Moskva
Men jag tycker en hel del grejer om hans sex liv låter helt absurt.
Var det inte en tjej som hade haft sex med honom och sa att han var "stel och normal" typ? fast att bilda fiende bilder är ju inget nytt koncept, men discovery