Min MP5 Airgun

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Gugge
Medlem
Inlägg: 100
Blev medlem: 7 juni 2003, 23:21
Ort: Östersund

Min MP5 Airgun

Inlägg av Gugge » 22 december 2003, 18:12

Fick hem denna fina grejj till min SWATgubbe med STU och PASGT-hjälm

Bild
Bild

Plast, ja. Men jag fick lägga ut 9 dollar och då fick jag med lasersikte, skruvmejsel, skyddsglasögon, band, instruktionsmanual och 1000 skott :)

Användarvisningsbild
Leprazy
Medlem
Inlägg: 663
Blev medlem: 1 januari 2003, 18:16

Inlägg av Leprazy » 22 december 2003, 18:43

9 dollar (9*ca8kr=72kr) för hela vapnet?

Användarvisningsbild
Viktor
Medlem
Inlägg: 68
Blev medlem: 24 juli 2003, 15:56
Ort: Stockholm

Inlägg av Viktor » 22 december 2003, 18:48

Kan man få se en bild på gubben då..? :D

/ Viktor

Användarvisningsbild
Gugge
Medlem
Inlägg: 100
Blev medlem: 7 juni 2003, 23:21
Ort: Östersund

Inlägg av Gugge » 22 december 2003, 18:51

Viktor skrev:Kan man få se en bild på gubben då..? :D

/ Viktor
Har inte fått alla grejjer än, tyvärr..

Ja, ca 70 kr japp :)

Användarvisningsbild
GrillKrydda
Medlem
Inlägg: 94
Blev medlem: 19 augusti 2003, 19:28
Ort: Linköping

Inlägg av GrillKrydda » 23 december 2003, 15:17

Hur stort är vapnet?

Användarvisningsbild
snyde
Medlem
Inlägg: 122
Blev medlem: 1 juli 2003, 02:59
Ort: Stockholm

Inlägg av snyde » 23 december 2003, 16:11

Ehm... Var i hela h-e fick du tag i det för nio dollar?

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 23 december 2003, 16:41

Intressant.
Senast redigerad av 1 Lasse, redigerad totalt 31 gånger.

Användarvisningsbild
Marcus Svernvik
Medlem
Inlägg: 546
Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
Ort: Göteborg

Inlägg av Marcus Svernvik » 23 december 2003, 17:56

Så du ska ut och leka "pang pang" Rommel :D
Dom är inte gjorda i plast va? (MP40:orna)

/Marcus

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 23 december 2003, 18:38

Typ bara plast.

Användarvisningsbild
Marcus Svernvik
Medlem
Inlägg: 546
Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
Ort: Göteborg

Inlägg av Marcus Svernvik » 23 december 2003, 18:47

Ajdå..hoppas att det är bra kvalité då :)

/Marcus

Användarvisningsbild
[Energizer]
Medlem
Inlägg: 38
Blev medlem: 14 maj 2003, 22:40
Ort: Stockholm

Inlägg av [Energizer] » 28 december 2003, 11:30

Kan ni ta och besvara frågan som säkert fler än jag undrar, och som vissa redan har ställt.

Vart köpte ni dessa vapen?

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 28 december 2003, 12:27

Från Hong Kong.

Användarvisningsbild
Gugge
Medlem
Inlägg: 100
Blev medlem: 7 juni 2003, 23:21
Ort: Östersund

Inlägg av Gugge » 28 december 2003, 13:01

Rommel skrev:Från Hong Kong.
Vi får hoppas att "jappseposten" har haft öppet under julen, så vi får dom i veckobörjan =)

Den ser ut såhär:

Bild
Bild


I plast och endel metalldelar. (Utfällbar "stock)

Bild

Skriv svar