legolas bilden stämde inte överens med hur jag tänker mej, men bågen var fin
Dagenz Bild
- Never Spirit
- Medlem
Miljön på Legolasbilden var jättesnygg, det enda jag har emot bilden är att Legolas, som sagt, ser ut som en "snobb". Jag vet inte om snobb är det rätta ordet förtås, man kan ju inte rå för sitt utseende. Vad jag först kom att tänka på när jag såg ansiktet, var den där killen(vad han nu heter, länge sedan jag såg serien) i Frasier.
Här är en bild på ungefär samma tema av Anke-Katrin Eissman.

Här är en bild på ungefär samma tema av Anke-Katrin Eissman.

Legolas
Det är alltid kul med åsikter om de bilder som man visar, även de åsikter som man inte delar.
Förutom att jag tyckte att det kändes som om förra bilden var slutdiskuterad så ville jag visa en hygglig bild. Ja, jag gillar faktiskt bilden
, det lite "tecknad serie"-stuket i den tilltalar mig.
Med tanke på diskussionerna om Legolas är det knappast förvånande att det finns väldigt olika åsikter om hur han bör se ut. Även om jag inte tycker att just detta ansikte är extremt lyckat så finns det något frånvarande eller världsfrånvänt som jag tycker känns passande för en alv i slutet på tredje åldern.
Förutom ansiktet tycker jag att Legolas är lyckad på bilden.
Nåja, detta är mina åsikter, vilka förmodligen inte delas av så många andra ?
Förutom att jag tyckte att det kändes som om förra bilden var slutdiskuterad så ville jag visa en hygglig bild. Ja, jag gillar faktiskt bilden
Med tanke på diskussionerna om Legolas är det knappast förvånande att det finns väldigt olika åsikter om hur han bör se ut. Även om jag inte tycker att just detta ansikte är extremt lyckat så finns det något frånvarande eller världsfrånvänt som jag tycker känns passande för en alv i slutet på tredje åldern.
Nåja, detta är mina åsikter, vilka förmodligen inte delas av så många andra ?
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
- Never Spirit
- Medlem
Bilden är snygg, men jag tycker inte att den passar som Legolas. Den ser ut ganska mycket som ett spöke tycker jag, inget j*vla Casperspöke då, utan mer ett spöke som är någon som har dött och går och "spökar" och sjuter snubbar i ryggen om dom går för långt in i skogen. Ja, det där blev nog ganska svårt att fatta 
Syd-östra kvarten ?
Menar du den självlysande blåa Gandalf ?