Idag U-571 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Användarvisningsbild
Generalfeldmarschall
Medlem
Inlägg: 21
Blev medlem: 20 juli 2003, 16:08
Ort: SWE

Idag U-571 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg av Generalfeldmarschall » 24 oktober 2003, 15:29

på danmark 1 eller 2 ..... 8O 8O

Användarvisningsbild
Gatzu
Medlem
Inlägg: 848
Blev medlem: 5 november 2002, 12:51

Inlägg av Gatzu » 24 oktober 2003, 15:36

Tror inte så många har danmark 1 eller 2
Dessutom är den filmen helt otroligt kass, önskar verkligen att ingen människa ska behöva se den filmen.

Ja77
Medlem
Inlägg: 1971
Blev medlem: 19 mars 2003, 08:03
Ort: Skåne

Inlägg av Ja77 » 24 oktober 2003, 15:40

VARNING VARNING riktig skräpfilm. Se den bara om ni vill se amerika gloriferas i ett förösk till historie omskrivning.

Användarvisningsbild
Medic
Medlem
Inlägg: 283
Blev medlem: 30 april 2003, 16:23
Ort: Malmö/København

Inlägg av Medic » 24 oktober 2003, 15:48

MarcuS Schober skrev:Tror inte så många har danmark 1 eller 2
Dessutom är den filmen helt otroligt kass, önskar verkligen att ingen människa ska behöva se den filmen.
Jag har dom kanelerna :P

Användarvisningsbild
Medic
Medlem
Inlägg: 283
Blev medlem: 30 april 2003, 16:23
Ort: Malmö/København

Inlägg av Medic » 24 oktober 2003, 15:49

Ja77 skrev:VARNING VARNING riktig skräpfilm. Se den bara om ni vill se amerika gloriferas i ett förösk till historie omskrivning.
Sant men lite bra är den,man måste se sånna filmer för att få sig få ett gått skrat.

Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem
Inlägg: 909
Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
Ort: Finspång

Inlägg av Jonteman » 24 oktober 2003, 18:40

UNDVIK!! Denna smörja är inte värd att ägna en minut åt ens. Man blir bara arg på denna kassa film när man ser den.

Användarvisningsbild
NIBBE
Medlem
Inlägg: 280
Blev medlem: 23 juni 2003, 17:14
Ort: Helsingfors

Inlägg av NIBBE » 25 oktober 2003, 12:09

historiskt sett är filmen dålig, men den har jäkligt fina effekter :D

Användarvisningsbild
L. Josephson
Medlem
Inlägg: 1038
Blev medlem: 23 oktober 2002, 00:06
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av L. Josephson » 25 oktober 2003, 12:54

Skit film med ett stort S

Användarvisningsbild
Panzerschreck
Medlem
Inlägg: 1021
Blev medlem: 18 augusti 2003, 14:52
Ort: Stockholm

Inlägg av Panzerschreck » 25 oktober 2003, 14:10

riktig skiiiit, förmodligen ett av de största misstagen jag gjort var att köpa den :x

Bon Jovi som sonar snubbe haha :lol:

Användarvisningsbild
Martin Lundvall
Medlem
Inlägg: 5323
Blev medlem: 22 mars 2003, 10:05
Ort: Mer Lund än Moskva
Kontakt:

Inlägg av Martin Lundvall » 26 oktober 2003, 18:46

Nu tycker jag ni ar lite for harda. Jag kan atminstone komma pa en anledning att se U-571 och det ar den tyska jagaren heter Anschluss.
Sen finns det sakert manga fler bra anledningar........ nej det finns nog bara en.

/Martin

Användarvisningsbild
Marcus Svernvik
Medlem
Inlägg: 546
Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
Ort: Göteborg

Inlägg av Marcus Svernvik » 26 oktober 2003, 19:41

Det var ett misstag att göra den. Tycker Jag.

/Marcus

Ja77
Medlem
Inlägg: 1971
Blev medlem: 19 mars 2003, 08:03
Ort: Skåne

Inlägg av Ja77 » 26 oktober 2003, 20:01

NIBBE skrev:historiskt sett är filmen dålig, men den har jäkligt fina effekter :D
Vilka fina efekter? Har du inte sätt Das boot.

Användarvisningsbild
Gatzu
Medlem
Inlägg: 848
Blev medlem: 5 november 2002, 12:51

Inlägg av Gatzu » 26 oktober 2003, 21:13

Ah Das Boot en av de bästa ww2 filmer som någonsin gjorts. helt överlägset den bästa ubåtsfilm som gjorts.

Användarvisningsbild
Private Snafu
Medlem
Inlägg: 443
Blev medlem: 26 mars 2002, 13:10
Ort: junakopunger

Inlägg av Private Snafu » 27 oktober 2003, 12:56

För mig var den ett av de största sömnpiller jag upplevt.

U571? Tja underhållning inget mer. Allt behöver inte vara realistiskt.

Användarvisningsbild
Leonidas
Medlem
Inlägg: 1621
Blev medlem: 24 mars 2002, 15:33
Ort: Segeltorp

Inlägg av Leonidas » 27 oktober 2003, 15:05

Panzershreck skrev:riktig skiiiit, förmodligen ett av de största misstagen jag gjort var att köpa den :x

Bon Jovi som sonar snubbe haha :lol:
Ja, karln är ju helt tondöv!

Skriv svar