Självklart... spelet är ju gjort för MP. Eller du tycker det är kul att spela mot de lättdödade AI? Så uselt spelet är i SP...Clifford skrev:Är det verkligen värt 500 kr bara för att spela MP?
BF1942.....råd/tips
Det beror på vad du har för lvl. på dom om du har 100% så ska skjuter dom som galningar och du kan få bf1942 plus road to rome för 600 spänn!
men om jag ska vara helt ärlig så är jag så jävla trött på deras uppdateringar som suger pung deser combat är bull och likadant vietnam men ändå spelar alla dom här och spelar inte det gamla hederliga spelet som är 100% grymt!
men om jag ska vara helt ärlig så är jag så jävla trött på deras uppdateringar som suger pung deser combat är bull och likadant vietnam men ändå spelar alla dom här och spelar inte det gamla hederliga spelet som är 100% grymt!