Det är i alla fall något som blir bättre med åldern...
Varför är det så få tjejer som läser Tolkien?
-
Billabong girl
- Medlem
jo visst,,men allt för kärleken...annars e inte mina kompisar annat än flummiga,,,((inte mer än ja såklart))
ja tror ganska många killar ändrar sin åsikt
för att impa på tjejer...kanske tvärtom, möjligen... annars får juh alla tänka o säga va de vill...i sverige iallafall, sen hur det är i andra länder e juh en annan sak
för att impa på tjejer...kanske tvärtom, möjligen... annars får juh alla tänka o säga va de vill...i sverige iallafall, sen hur det är i andra länder e juh en annan sak
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
ja är också i tonåren, och ja måste säga att det är en jäkligt härlig tid iaf
klart det var roligt när man var ännu mindre med iofs, allt var så bekymmerslöst och så, det enda man levde för var att leka(även om ja känner att ja sumpade bort stor del av den tack vare walt disney..hmm)(samma sak gäller väl nu med datorer, internet(extremt beroendeframkallande) och mirk och liknande...) och sånt, men ja håller fast vid att den här åldern iaf är bra, men sen har ju ingen erfarenhet av de andra, så ja kan ju egentligen inte påstå att den är bäst... 
Kan tyvärr inte svara på frågan, men är det någon mer än jag som associerar namnet Legolas till en häst?! Varför gör jag det? Finns det någon häst som heter så, i någon bok eller i verkligheten?!*P* skrev:På tal om uppväxt förresten, hur gammal är egentligen Legolas när ringen-tilogin utspelar sig?
Ursäktar mig för att jag halkade något OT. 8)
Travhäst eller alv ?
Omkring 1980 tävlade den svenska travhästen Legolas och blev mycket berömd. Förmodligen var han orsaken till att den svenska travsporten har blivit så populär och framgångsrik som den är idag. Jag har för mig att Legolas lever fortfarande, men har numera pension ifrån ATG och lever ett bekvämt liv som hästpensionär 
-
Billabong girl
- Medlem
hur kommer det sig att alla började prata om tonåren? ja har också för mih att det fanns någon häst som hette(heter)legolas...fast jag har för mig att jag i lördags kom in på nån travtävling när jag satt och glodde på TV...och att det då stod att nån häst hette det(legolas)....tonåren är iaf. enligt mig en rätt jobbig ålder,,man måste juh tänka på skolan o så...fast ja skulle inte vilja bli 5 igen...vara ute o hoppa i leran
e väl ingen hit...tänk när man blir pensionär och bara kan ta det lugnt 8)