Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
-
barzam
- Medlem
- Inlägg: 543
- Blev medlem: 29 oktober 2002, 00:51
- Ort: Uppsala
Inlägg
av barzam » 27 maj 2003, 18:53
såg att Axis vs allies (från 1999 tror jag) finns gratis på underdogs, om nån är intresserad.
-
tintin
- Medlem
- Inlägg: 39
- Blev medlem: 6 november 2002, 20:46
- Ort: lund
Inlägg
av tintin » 27 maj 2003, 23:56
har du en full adress till underdaogs , hittar den inte
-
barzam
- Medlem
- Inlägg: 543
- Blev medlem: 29 oktober 2002, 00:51
- Ort: Uppsala
Inlägg
av barzam » 28 maj 2003, 09:49
-
tintin
- Medlem
- Inlägg: 39
- Blev medlem: 6 november 2002, 20:46
- Ort: lund
Inlägg
av tintin » 30 maj 2003, 01:19
tackar tackar
-
Joachim
- Medlem
- Inlägg: 395
- Blev medlem: 16 mars 2003, 23:47
- Ort: Stockholm
Inlägg
av Joachim » 11 juni 2003, 12:19
Är det sant? är Axis and allies: iron blitz släppt helt gratis?
Ok, gott folk. Samlad front attack till att ladda ner det!!!
Direkt länk
http://www.the-underdogs.org/game.php?id=3842
-
Joachim
- Medlem
- Inlägg: 395
- Blev medlem: 16 mars 2003, 23:47
- Ort: Stockholm
Inlägg
av Joachim » 11 juni 2003, 12:21
Skall tilläga att jag fortfarande spelar Axis And Allies (inte iron blitz) från 97!
Detta är julafton banne mig
-
Stege
- Medlem
- Inlägg: 160
- Blev medlem: 12 oktober 2002, 15:19
- Ort: Stockholm
Inlägg
av Stege » 11 juni 2003, 12:41
Siter som vill installera spyware går fet-bort, Sorry

-
Joachim
- Medlem
- Inlägg: 395
- Blev medlem: 16 mars 2003, 23:47
- Ort: Stockholm
Inlägg
av Joachim » 11 juni 2003, 13:53
Stege skrev:Siter som vill installera spyware går fet-bort, Sorry

Du gör som du vill, men du missar något.
-
L. Josephson
- Medlem
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: 23 oktober 2002, 00:06
- Ort: Stockholm
-
Kontakt:
Inlägg
av L. Josephson » 11 juni 2003, 16:27
hmm testade spelet men hearts of iron är bättre
-
Hlidsjalf
- Medlem
- Inlägg: 41
- Blev medlem: 22 februari 2003, 22:12
- Ort: Gbg
Inlägg
av Hlidsjalf » 12 juni 2003, 15:16
Jag spelar också fortfarande versionen från -97. Synd bara att datorn är så dum även på svåraste svårighetsgraden. Det skall bli spännande att se om denna versionen har några förbättringar.
-
Ostmark
- Medlem
- Inlägg: 203
- Blev medlem: 26 mars 2002, 19:35
- Ort: Reichsgau Niederdonau
Inlägg
av Ostmark » 16 juni 2003, 13:10
Nån som vet hur jag får spelet att gå snabbare? Sitter med XP Pro och det tar ungefär 30 minuter / runda... allt går i slowmotion..
-
Hlidsjalf
- Medlem
- Inlägg: 41
- Blev medlem: 22 februari 2003, 22:12
- Ort: Gbg
Inlägg
av Hlidsjalf » 17 juni 2003, 13:30
Jag har också samma problem, trots att jag har en stark dator så saktar spelet ner efter hand.
-
Joachim
- Medlem
- Inlägg: 395
- Blev medlem: 16 mars 2003, 23:47
- Ort: Stockholm
Inlägg
av Joachim » 18 juni 2003, 00:31
Stäng av musiken! finns en bugg i spelet som gör att allt börjar gå jävligt sakta om man har på musik. se till att den verkligen str längst till vänster (mätaren) så att den är "OFF"
stäng då ner spelet och starta upp igen och allt skal vara grönt ljus.. säg till mig om det inte fungerade.
-
Marcus Svernvik
- Medlem
- Inlägg: 546
- Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
- Ort: Göteborg
Inlägg
av Marcus Svernvik » 30 juni 2003, 15:36
Jag har laddat ner spelaet nu, men kan någon berätta hur jag spelar det.
Jag kan inte förflytta mina trupper.
MVH
Model
-
Clifford
- Medlem
- Inlägg: 18
- Blev medlem: 1 juli 2003, 10:46
- Ort: Stockholm
Inlägg
av Clifford » 2 juli 2003, 23:26
håller på att ladda ner det just nu.....kan man spela MP?