Diskussioner kring pansarfordon och dess utveckling genom tiderna.
-
hoffe_salem
- Medlem
- Inlägg: 1309
- Blev medlem: 3 februari 2004, 18:52
- Ort: sthlm
Inlägg
av hoffe_salem » 16 januari 2007, 20:52
Vad är detta ??...

-
Bilagor
-

- Tank1.jpg (14.22 KiB) Visad 698 gånger
-
Öken-Erik
- Medlem
- Inlägg: 1400
- Blev medlem: 19 juli 2006, 11:30
- Ort: Malmö
Inlägg
av Öken-Erik » 16 januari 2007, 23:15
M15-42.
Öken-Erik
-
hoffe_salem
- Medlem
- Inlägg: 1309
- Blev medlem: 3 februari 2004, 18:52
- Ort: sthlm
Inlägg
av hoffe_salem » 17 januari 2007, 20:41
Japp och Erik har frågan..

-
Öken-Erik
- Medlem
- Inlägg: 1400
- Blev medlem: 19 juli 2006, 11:30
- Ort: Malmö
Inlägg
av Öken-Erik » 18 januari 2007, 09:51
Har ingen möjlighet att lägga ut frågor fn.
Frågan är fri.
Öken-Erik
-
Hans
- Fältmarskalk
- Inlägg: 33802
- Blev medlem: 11 juli 2002, 12:52
- Ort: Utrikes
Inlägg
av Hans » 18 januari 2007, 10:34
Öken-Erik skrev:Har ingen möjlighet att lägga ut frågor fn.
Frågan är fri.
Öken-Erik
Då lägger jag in lite SF åt Erik.
I vilket land skall det grillas? (Bilden är från en övning)
MVH
Hans
-
Bilagor
-

- grilltider.jpeg (64.43 KiB) Visad 616 gånger
-
Hans
- Fältmarskalk
- Inlägg: 33802
- Blev medlem: 11 juli 2002, 12:52
- Ort: Utrikes
Inlägg
av Hans » 18 januari 2007, 15:48
Utan brand men nu vill jag allt veta vagnen.
MVH
Hans
-
Bilagor
-

- utan brand.jpeg (21.81 KiB) Visad 595 gånger
-
steben
- Medlem
- Inlägg: 1605
- Blev medlem: 25 februari 2006, 10:22
- Ort: Stockholm
Inlägg
av steben » 18 januari 2007, 16:17
En Pz 61 eller 68...?!
-
Hans
- Fältmarskalk
- Inlägg: 33802
- Blev medlem: 11 juli 2002, 12:52
- Ort: Utrikes
Inlägg
av Hans » 18 januari 2007, 16:53
steben skrev:eller 68...?!
Visst din luva!
MVH
Hans
-
Hans
- Fältmarskalk
- Inlägg: 33802
- Blev medlem: 11 juli 2002, 12:52
- Ort: Utrikes
Inlägg
av Hans » 23 januari 2007, 17:24
Hans skrev:steben skrev:eller 68...?!
Visst din luva!
MVH
Hans
Steben, hallå, har du somnat?

Inte dags för en ny fråga snart?
MVH
Hans
-
steben
- Medlem
- Inlägg: 1605
- Blev medlem: 25 februari 2006, 10:22
- Ort: Stockholm
Inlägg
av steben » 23 januari 2007, 17:41
oops...glömt bort, fråga kommer snarast!:)
-
steben
- Medlem
- Inlägg: 1605
- Blev medlem: 25 februari 2006, 10:22
- Ort: Stockholm
Inlägg
av steben » 23 januari 2007, 17:55
Så här kommer ett tulpankanon beväpnat vrak för identifiering.
-
Bilagor
-

- vrak.jpg (39.46 KiB) Visad 526 gånger
-
MD650
- Redaktör emeritus
- Inlägg: 16318
- Blev medlem: 27 mars 2002, 13:40
- Ort: Det egentliga Sverige
Inlägg
av MD650 » 23 januari 2007, 17:57
Vild gissning:
KV1???

-
Lynx_39
- Medlem
- Inlägg: 152
- Blev medlem: 18 juli 2006, 12:43
- Ort: Kristianstad
Inlägg
av Lynx_39 » 23 januari 2007, 19:37
IS-2 Model 1944
-
steben
- Medlem
- Inlägg: 1605
- Blev medlem: 25 februari 2006, 10:22
- Ort: Stockholm
Inlägg
av steben » 23 januari 2007, 19:50
Lynx_39 skrev:IS-2 Model 1944
hehe...du den var precis..

Hade nöjt mig med JS/IS-2, har inte ens tittat på vilket modellår det är men det stämmer säkert.

Varsågod din fråga Lynx!
-
Lynx_39
- Medlem
- Inlägg: 152
- Blev medlem: 18 juli 2006, 12:43
- Ort: Kristianstad
Inlägg
av Lynx_39 » 23 januari 2007, 20:05
Denna är lätt.
