Någr av mina bilder
Någr av mina bilder
Tjena jag lade in några bilder på Axis History forum förut, ochj jag har gjort några nya sen dess, några kommentarer?
/Magnus
/Magnus
- Bilagor
-
- dak.JPG (16.9 KiB) Visad 3443 gånger
-
- kharkov.JPG (13.92 KiB) Visad 3443 gånger
-
- uk.JPG (18.22 KiB) Visad 3443 gånger
- J. Björkman
- Medlem
- Inlägg: 452
- Blev medlem: 28 mars 2003, 09:03
- Ort: Göteborg (MHS)
- Kontakt:
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Inlägg: 3626
- Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
- Ort: Gotland.
- Kontakt:
- J. Björkman
- Medlem
- Inlägg: 452
- Blev medlem: 28 mars 2003, 09:03
- Ort: Göteborg (MHS)
- Kontakt:
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Inlägg: 3626
- Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
- Ort: Gotland.
- Kontakt:
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Inlägg: 3626
- Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
- Ort: Gotland.
- Kontakt:
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Inlägg: 3626
- Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
- Ort: Gotland.
- Kontakt:
Snyggt! Försökte mig på att rita lite bilder utöver serien.
Det blev det fulaste jag någonsin sett... Fick ingenting rätt. Just nu sitter jag och försöker rita en stuka, men det går inge vidare... Får till att börja med ont i fingrarna som håller pennan...
Nä, jag ska nog ägna mig åt skrivning, det är det som jag är bra på. Men serien kommer jag rita färdigt.
Helt klart, och det skulle vara jättesnällt om du ville lägga ut den PanzerIV. 
Det blev det fulaste jag någonsin sett... Fick ingenting rätt. Just nu sitter jag och försöker rita en stuka, men det går inge vidare... Får till att börja med ont i fingrarna som håller pennan...