Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
-
Generalfeldmarschall
- Medlem
- Inlägg: 21
- Blev medlem: 20 juli 2003, 16:08
- Ort: SWE
Inlägg
av Generalfeldmarschall » 24 oktober 2003, 15:29
på danmark 1 eller 2 .....

-
Gatzu
- Medlem
- Inlägg: 848
- Blev medlem: 5 november 2002, 12:51
Inlägg
av Gatzu » 24 oktober 2003, 15:36
Tror inte så många har danmark 1 eller 2
Dessutom är den filmen helt otroligt kass, önskar verkligen att ingen människa ska behöva se den filmen.
-
Ja77
- Medlem
- Inlägg: 1971
- Blev medlem: 19 mars 2003, 08:03
- Ort: Skåne
Inlägg
av Ja77 » 24 oktober 2003, 15:40
VARNING VARNING riktig skräpfilm. Se den bara om ni vill se amerika gloriferas i ett förösk till historie omskrivning.
-
Medic
- Medlem
- Inlägg: 283
- Blev medlem: 30 april 2003, 16:23
- Ort: Malmö/København
Inlägg
av Medic » 24 oktober 2003, 15:48
MarcuS Schober skrev:Tror inte så många har danmark 1 eller 2
Dessutom är den filmen helt otroligt kass, önskar verkligen att ingen människa ska behöva se den filmen.
Jag har dom kanelerna

-
Medic
- Medlem
- Inlägg: 283
- Blev medlem: 30 april 2003, 16:23
- Ort: Malmö/København
Inlägg
av Medic » 24 oktober 2003, 15:49
Ja77 skrev:VARNING VARNING riktig skräpfilm. Se den bara om ni vill se amerika gloriferas i ett förösk till historie omskrivning.
Sant men lite bra är den,man måste se sånna filmer för att få sig få ett gått skrat.
-
Jonteman
- Medlem
- Inlägg: 909
- Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
- Ort: Finspång
Inlägg
av Jonteman » 24 oktober 2003, 18:40
UNDVIK!! Denna smörja är inte värd att ägna en minut åt ens. Man blir bara arg på denna kassa film när man ser den.
-
NIBBE
- Medlem
- Inlägg: 280
- Blev medlem: 23 juni 2003, 17:14
- Ort: Helsingfors
Inlägg
av NIBBE » 25 oktober 2003, 12:09
historiskt sett är filmen dålig, men den har jäkligt fina effekter

-
L. Josephson
- Medlem
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: 23 oktober 2002, 00:06
- Ort: Stockholm
-
Kontakt:
Inlägg
av L. Josephson » 25 oktober 2003, 12:54
Skit film med ett stort S
-
Panzerschreck
- Medlem
- Inlägg: 1021
- Blev medlem: 18 augusti 2003, 14:52
- Ort: Stockholm
Inlägg
av Panzerschreck » 25 oktober 2003, 14:10
riktig skiiiit, förmodligen ett av de största misstagen jag gjort var att köpa den
Bon Jovi som sonar snubbe haha

-
Martin Lundvall
- Medlem
- Inlägg: 5323
- Blev medlem: 22 mars 2003, 10:05
- Ort: Mer Lund än Moskva
-
Kontakt:
Inlägg
av Martin Lundvall » 26 oktober 2003, 18:46
Nu tycker jag ni ar lite for harda. Jag kan atminstone komma pa en anledning att se U-571 och det ar den tyska jagaren heter Anschluss.
Sen finns det sakert manga fler bra anledningar........ nej det finns nog bara en.
/Martin
-
Marcus Svernvik
- Medlem
- Inlägg: 546
- Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
- Ort: Göteborg
Inlägg
av Marcus Svernvik » 26 oktober 2003, 19:41
Det var ett misstag att göra den. Tycker Jag.
/Marcus
-
Ja77
- Medlem
- Inlägg: 1971
- Blev medlem: 19 mars 2003, 08:03
- Ort: Skåne
Inlägg
av Ja77 » 26 oktober 2003, 20:01
NIBBE skrev:historiskt sett är filmen dålig, men den har jäkligt fina effekter

Vilka fina efekter? Har du inte sätt Das boot.
-
Gatzu
- Medlem
- Inlägg: 848
- Blev medlem: 5 november 2002, 12:51
Inlägg
av Gatzu » 26 oktober 2003, 21:13
Ah Das Boot en av de bästa ww2 filmer som någonsin gjorts. helt överlägset den bästa ubåtsfilm som gjorts.
-
Private Snafu
- Medlem
- Inlägg: 443
- Blev medlem: 26 mars 2002, 13:10
- Ort: junakopunger
Inlägg
av Private Snafu » 27 oktober 2003, 12:56
För mig var den ett av de största sömnpiller jag upplevt.
U571? Tja underhållning inget mer. Allt behöver inte vara realistiskt.
-
Leonidas
- Medlem
- Inlägg: 1621
- Blev medlem: 24 mars 2002, 15:33
- Ort: Segeltorp
Inlägg
av Leonidas » 27 oktober 2003, 15:05
Panzershreck skrev:riktig skiiiit, förmodligen ett av de största misstagen jag gjort var att köpa den
Bon Jovi som sonar snubbe haha

Ja, karln är ju helt tondöv!