World war II online
World war II online
Vad hände med spelet dom hade det i butikerna ett tag men alla togs tillbaks pga att det var en himla massa buggar i dom . Vet nån om det ska släppas i butikerna igen?
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
- Marcus Svernvik
- Medlem
Hej, Jag tänkte efter att ha läst denna tråd att jag skulle försöka reda ut en del begrepp,
Vi börjar väl från början 8)
Priset för denna är 19.99$ men då ingår 30 dagars free play.
Vi är ganska många svenskar/norrmänn/danskar som spelar, säkert över 500 st och vi har en egen community som ni hittar på http://nordichq.wwiionline.com
Den svenska releasen var på gång i våras, Men gick om intet pga bråk om pengar mellan Strategy First och den svenska distrubitören.
Ok, Hoppas det har svarat på en del frågor, Om det är nåt mer så kan ni PMa mig här.
Vi börjar väl från början 8)
Spelet är aldrig släppt i sverige, Så dom eventuella kopior som funnits i affärerna är direktimport. Hurvida affärerna själva har dragit tillbaka några kopior vet jag inte.Vad hände med spelet dom hade det i butikerna ett tag men alla togs tillbaks pga att det var en himla massa buggar i dom . Vet nån om det ska släppas i butikerna igen?
Spelet finns att ladda ner på http://www.wwiionline.com , Där kan ni även köpa en nyckel för att "låsa upp"spelet.Ingen aning, men du kan väl ladda ner det?
Det har precis varit en 7-dagars free trail genom Gigex, Den slutade den 9:e juni. Free trails kommer med jämna mellanrum, Så håll ögonen öppna.Det gjorde jag, fast det var iof bara en 7 dagars testversion
För att spela så måste man betala 12.99$ i månaden, Det betyder c:a 110 SEK per månad. Nedladdningen är gratis men man betalar för CD-NyckelnÄven om man laddar ner det måste man betala i månaden.
Har för mig att man betalade för att få ladda ner.
Den verision som släpptes den 6:e juni 2001 var 1.0, Nu är vi på 1.89 och ska precis köra open beta för 1.90. Det kommer nya patchar ganska ofta som innehåller allt från gameplay ändringar till nya vapen.den du laddar ner är ju den bugiga varianten ju...
det ska komma en ny om någon månad
Vi är ganska många svenskar/norrmänn/danskar som spelar, säkert över 500 st och vi har en egen community som ni hittar på http://nordichq.wwiionline.com
Den svenska releasen var på gång i våras, Men gick om intet pga bråk om pengar mellan Strategy First och den svenska distrubitören.
Ok, Hoppas det har svarat på en del frågor, Om det är nåt mer så kan ni PMa mig här.
Varför ska man betala för en månad om det är 7 dagars sk "Free-Trial" ??För att spela så måste man betala 12.99$ i månaden, Det betyder c:a 110 SEK per månad. Nedladdningen är gratis men man betalar för CD-Nyckeln
Rimligare vore att efter 7 dgr om man nu gillar spelet, betalar vad det kostar !! Eller har jag fattat fel ?
Jag vet inte om jag kanske uttryckte mig oklart, Men du uppfattade mig felVarför ska man betala för en månad om det är 7 dagars sk "Free-Trial" ??
Rimligare vore att efter 7 dgr om man nu gillar spelet, betalar vad det kostar !! Eller har jag fattat fel ?
Den fria trailen, Som är slut, Var helt gratis, Inga kostnader alls under dom 7 dagarna, Alla kostnader jag har skrivit om gäller om man vill köpa spelet online på http://www.wwiionline.com
Hoppas det blev lite klarare nu
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
Jodå, Vi har väl inte riktigt kommit igång efter sommaren, men jag hoppas att vi ska göra det hyfsat snart. Vi har fått några nya medlemmar så det ser väl ljust ut tycker jagMikael Karlsson skrev:Funderar på att regga ännu ett konto och köra igen, blev ju sergeant sist, fast det är lite ont om tid nu med både skola och hockey.![]()
Hur går det för er Stege?
Så, Vi jobbar på. Det är bara att höra av dig när/om du vill hänga med oss.
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
Hänger gärna med, måste bara som sagt få lite tid.Stege skrev:Jodå, Vi har väl inte riktigt kommit igång efter sommaren, men jag hoppas att vi ska göra det hyfsat snart. Vi har fått några nya medlemmar så det ser väl ljust ut tycker jagMikael Karlsson skrev:Funderar på att regga ännu ett konto och köra igen, blev ju sergeant sist, fast det är lite ont om tid nu med både skola och hockey.![]()
Hur går det för er Stege?![]()
Så, Vi jobbar på. Det är bara att höra av dig när/om du vill hänga med oss.
Har ni lyckats slå tillbaka eller är det fortfarande reträtt som gäller?