Den här verkar lovande. Fem tyska soldater i en Tiger I-stridsvagn skickas på ett hemligt uppdrag bakom frontlinjen, där de använder metamfetamin för att klara av uppdraget.
Fast undrar hur vanligt det var att färdas i stridsvagn under hemliga uppdrag.
https://www.youtube.com/watch?v=4uZWlKGRZis
Filmen Der Tiger
Re: Filmen Der Tiger
Välkommen Dragonen.
Efter trailern få man nog se det som underhållning och inte dokumentär. Kan var fortfarande vara bra slöunderhållning ungefär som 'Sisu' men de pratar i alla fall tyska. Hann inte se vilken replik av Tiger de använde.
MVH
Hans
Efter trailern få man nog se det som underhållning och inte dokumentär. Kan var fortfarande vara bra slöunderhållning ungefär som 'Sisu' men de pratar i alla fall tyska. Hann inte se vilken replik av Tiger de använde.
MVH
Hans
I kommentarfältet skrev @galicije83:
Välkommen DragonenDetta är en rysktillverkad kopia av Tiger tank gjord från grunden
... det är inte T55 eller någon annan rysktillverkad stridsvagn. Band och motor är bara delar de använder det från T55..
Tack Battler.
MVH
Hans
MVH
Hans
Tack och bock, Battler!
Ja, det tror jag också (underhållning alltså). Efter vad jag har läst så bygger handlingen inte på verkliga händelser.
Sidospår nu, men jag trodde att "Rädda meniga Ryan" var enbart påhittad handling, men jag verkar ha fel där.