Lars Adelskoh - En tom säck...
Lars Adelskoh - En tom säck...
Nån som läst Lars Adelskoghs bok "En tom säck kan inte stå"? Är den värd att läsa eller är det ren smörja han skriver?
Skulle vilja få tag på boken, men kan inte hitta den nånstans... nån som vet?
Skulle vilja få tag på boken, men kan inte hitta den nånstans... nån som vet?
Den fanns förut på adlibris men de var tvungna att ta bort den pga påtryckningar från bland annat EXPO så det enda sätt att få tag i boken är tyvärr att beställa den ifrån Nordiska Förlaget http://www.nordiskaforlaget.com/produkt ... pID=BOK036
Jag ska själv försöka få tag i den då mitt projektarbete i trean ska handla om revisionism.
Av vad jag har hört så är den mest en sammanfattning av revisionisternas argument, teorier tagna från andra böcker, tydligen mycket gammal skåpmat.
Vill du veta mer om revisionism finns både Jürgen Grafs och Arthur R. Butzs böcker att ladda ner på nätet i pdf format.
/Patrik
Jag ska själv försöka få tag i den då mitt projektarbete i trean ska handla om revisionism.
Av vad jag har hört så är den mest en sammanfattning av revisionisternas argument, teorier tagna från andra böcker, tydligen mycket gammal skåpmat.
Vill du veta mer om revisionism finns både Jürgen Grafs och Arthur R. Butzs böcker att ladda ner på nätet i pdf format.
/Patrik
Ringo

Det är helt korrekt , själv har jag hanat på deras lista efter att ha köpt Ragnarök , med min otur så blir SÄPO riktigt förvirrade och registrerar mig som dubbel säkerhetsrisk genom att vara både Nasse och kommunist...Jo jag vet, fast vet inte om man vågar betälla därifrån, dom lär sätta upp en på nån lista och skicka mer "ovälkommen" information...
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Ha ha... det vore ytterst lustigt. Dubbel säkerhetsrisk...wreezig skrev:RingoDet är helt korrekt , själv har jag hanat på deras lista efter att ha köpt Ragnarök , med min otur så blir SÄPO riktigt förvirrade och registrerar mig som dubbel säkerhetsrisk genom att vara både Nasse och kommunist...Jo jag vet, fast vet inte om man vågar betälla därifrån, dom lär sätta upp en på nån lista och skicka mer "ovälkommen" information...
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s ... 64,00.htmlGuillou och andra påstods bland annat ha deltagit i planeringen av terrorattentat mot judiska barnhem och synagogor i landet tillsammans nazisterna i Nordiska rikspartiet.
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s ... 48,00.htmlTy rent fenomenal i sin absurditet är exempelvis Ekbergs rapport om hur författaren Staffan Beckman och jag själv skulle ha suttit på krogen och kommit på den briljanta idén att Palestinagrupperna skulle upprätta ett gemensamt kommando med Nordiska rikspartiets Assar Oredsson, och hur vi vid hans sommarställe ”Björnidet” skulle träna en gemensam nazi/vänsterstyrka för att slå till mot ett judiskt barnhem. Säpo tog detta spritt språngande påhitt på så stort allvar att man faktiskt spanade en halv sommar runt ”Björnidet” för att ta oss på bar gärning.
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
Om en helt "normal" och laglydig svensk medborgare helt plötsligt bestämmer sig för att begära få tillgång till sina Uppgifter SÄPO möjligtvis skulle ha på denne... Skulle inte det vara lite misstänkt? Efter man fått ut sina uppgifter så kanske Säpo börjar undersöka en... Detta leder till att man kanske vill ha ut uppgifterna igen. Det hela blir en katt och råtta lek.
knasigt och paranoid
/Rally
knasigt och paranoid
/Rally