Kaffe
- Anders Nyman
- Medlem
Re: Kaffe
På ICA Kvantum här i Borlänge finns det hela Kaffebönor till salu, å sedan så finns det en malmaskin där också, om man vill mala bönorna innan man går därifrån.. Å, vissa av dessa bönor är smaksatta med extrat av blommor, jag har inte smakat blomkaffe vid något tillfälle,, är det någon här som smakat kaffe som är smaksatt av blommor. 
I min mun smakar smaksatt kaffe, precis som smaksatt te, tvål och parfym.
- Anders Nyman
- Medlem
Ja där håller jag verkligen med dej.. Smaksatt kaffe smakar verkligen Parfym.. För ska det vara kaffe, så ska det vara en ren kaffekännsla..diravi skrev:I min mun smakar smaksatt kaffe, precis som smaksatt te, tvål och parfym.
- Anders Nyman
- Medlem
Fick för någon dag sedan erbjudan om att köpa Gevalia Kaffe för 10 kronor, i och med att man har ett medlems kort i en av butikerna här i Borlänge... Å, då är man ju inte sen och Tackar Nej,, för Gevalia är ju ett av de bättre Kaffe sorterna och de har ju också kvalitet, så då lär man ju passa på, när de nästan ger bort Kaffet. 
Själv har jag senaste halvåret fått "gratis" kaffe från dels ICA dels COOP, begge skickar ut kuponger till nyinflyttade 
- Anders Nyman
- Medlem
Ja,, Gratis kaffe tackar man ju aldrig nej till...diravi skrev:Själv har jag senaste halvåret fått "gratis" kaffe från dels ICA dels COOP, begge skickar ut kuponger till nyinflyttade