Jag är på, som jag meddelat Jkpg1977 via PM tidigare..
DVD/CD-ROM om Finland 1939-45 utan kommersiell kostnad
-
detroitsound
- Medlem
- Kontakt:
-
detroitsound
- Medlem
- Kontakt:
-
detroitsound
- Medlem
- Kontakt:
-
Torbjörn J
- Medlem
Okej, så vitt jag kan se är följande medlemmar, inkl. undertecknad, intresserade av DVDn:
Wooster
Ori
Mille1
Jkpg1977
Thord Wedman
Lynx_39
Marcus Wendel
MD650
Torbjörn J
dan banan
svarta gardet
Schwalbe
FredH
Öken-Erik
Detroitsound
Belisarius
jhn
Anglophile
Om jag har glömt någon, vänligen lägg till ert användarnamn i ett PM till mig, så uppdatarerar jag det här inlägget.
Morgan
Edit: De två sista har jag lagt till efter ett PM från Detroitsound. Imorgon (13/12) är det exakt en vecka sedan jag skrev inlägget, efter det kan jag inte uppdatera det utan hjälp av moderatorerna.
Wooster
Ori
Mille1
Jkpg1977
Thord Wedman
Lynx_39
Marcus Wendel
MD650
Torbjörn J
dan banan
svarta gardet
Schwalbe
FredH
Öken-Erik
Detroitsound
Belisarius
jhn
Anglophile
Om jag har glömt någon, vänligen lägg till ert användarnamn i ett PM till mig, så uppdatarerar jag det här inlägget.
Morgan
Edit: De två sista har jag lagt till efter ett PM från Detroitsound. Imorgon (13/12) är det exakt en vecka sedan jag skrev inlägget, efter det kan jag inte uppdatera det utan hjälp av moderatorerna.
Senast redigerad av 1 Morgan, redigerad totalt 12 gånger.
-
Königstiger
- Medlem
-
detroitsound
- Medlem
- Kontakt:
Så tänkte jag då kolla med alla intresserade (se Jkpg1977`s inlägg ovan).
Nu bor jag i Göteborg så att när jag får hem leveransen måste jag skicka grejerna vidare till dom som inte bor i närheten.En Dvd kostar ju 22kr enligt postens
avgifter vilket tillkommer.
Får antalet beställare till 16st. och då måste jag kontakta Finland först,för att få den exakta kostnaden.
Nu bor jag i Göteborg så att när jag får hem leveransen måste jag skicka grejerna vidare till dom som inte bor i närheten.En Dvd kostar ju 22kr enligt postens
avgifter vilket tillkommer.
Får antalet beställare till 16st. och då måste jag kontakta Finland först,för att få den exakta kostnaden.
Jag är också intresserad!
Jag är också intresserad, om det inte är för sent dvs...
-
detroitsound
- Medlem
- Kontakt:
Fick mina 2 exemplar igår ( den andra blir julklapp till finlandsintresserad kompis). Vad skall man säga? Allt som Lars skrivit stämmer. Här får man otroligt mycket info presenterat på svenska på ett snyggt vis. Julen är räddad. Även det välmatade häftet som medföljer är mkt bra. Fina bilder och välskriven text. Den här produktionen skulle jag gärna ha lagt åtminstone 200 kr för. Nu helt gratis. Fantastiskt egentligen
Några tekniska kommentar. Fick först intrycket att det skulle vara en dvd och en cd skiva. Men det är alltså en enda skiva. Har man ett filmprogram installerat på datorn så kan man man se rubbet där. Annars stoppar man bara in skivan i den stationära dvd spelaren och ser filmerna via tv:n och kör multimediapresentationen på datorn. För att vara en produktion från 2003 är det ganska höga krav (nåja). Det krävs en dator på minst 1 GHZ och 256 Ram. Är den inte äldre än 4-5 år bör det funka
Några tekniska kommentar. Fick först intrycket att det skulle vara en dvd och en cd skiva. Men det är alltså en enda skiva. Har man ett filmprogram installerat på datorn så kan man man se rubbet där. Annars stoppar man bara in skivan i den stationära dvd spelaren och ser filmerna via tv:n och kör multimediapresentationen på datorn. För att vara en produktion från 2003 är det ganska höga krav (nåja). Det krävs en dator på minst 1 GHZ och 256 Ram. Är den inte äldre än 4-5 år bör det funka