Nya ritade bilder
-
Patrik Krantz
- Medlem
oj oj oj, tänk dej en sån tavla på vägen med en snygg ram.Andreas K skrev:Precis! Jag har redan tjatat på PanzerIV om det, men har inte fått någon feedback. Han är blygsam av sig, som alla riktiga konstnärer.Underbara bilder! Du har inte funderat på att måla tavlor som du sedan kan sälja. Skulle kunna tänka mig
att det finns en marknad för dessa mästerverk!
Om du skulle sälja dina tavlor, så skulle jag vara en ev de som köper.
Jag gillar din stil som du målar på, fast att hackorna ser lite snea ut på visa foton, men de är ju din stil att måla, tycker det är riktigt snyggt en då.
All utrustning på soldaterna piffar upp bilder riktigt bra, helt otroligt.
Du är mycke mycke bättre en Åberg ska du veta.
Keep up the good work!
Senast redigerad av 1 Patrik Krantz, redigerad totalt 29 gånger.
PanzerIV, hur får du alla linjerna att synas så bra? ritar du hårdare på pappret, eller vad? mina granatkrevader syns knappt,
bogsvallen likaså!
jag tror att skannern "lyser" för starkt när den skannar, eftersom att små linjer ser utsuddade ut. någon som har ett tips?
P.S grymt avis på att du kan rita människor så bra (kolla bigbethas rökande kille... ... )
bogsvallen likaså!
jag tror att skannern "lyser" för starkt när den skannar, eftersom att små linjer ser utsuddade ut. någon som har ett tips?
P.S grymt avis på att du kan rita människor så bra (kolla bigbethas rökande kille... ... )
Mycket bra!
Hans vänsterfot ser lite underlig ut bara, men det är bara en detalj. Jag tror att du skulle kunna träna lite mer på att använda skugga på en del af dina bilder.
Inte för att jag kan göra bättre ifrån mig, men lite konstruktiv kritik brukar ju aldrig vara fel. Efter tillräckligt mycket träning kan man åstadkomma mirakel och spektakulära effekter när man skuggar på en bild.
Hans vänsterfot ser lite underlig ut bara, men det är bara en detalj. Jag tror att du skulle kunna träna lite mer på att använda skugga på en del af dina bilder.
Inte för att jag kan göra bättre ifrån mig, men lite konstruktiv kritik brukar ju aldrig vara fel. Efter tillräckligt mycket träning kan man åstadkomma mirakel och spektakulära effekter när man skuggar på en bild.
- Mäster Grå
- Tidigare medlem