Hur länge har hela TTT funnits på nätet?
- RingwraithIII
- Medlem
- Kontakt:
Hur länge har hela TTT funnits på nätet?
Jag sökte lite på WinMX och Direct Connect och märkte att The Two Towers redan finns (Hela Filmen!!!)
Och det är inte så liten efterfrågan på den heller! Jag har fått ner en ganska bra del av den men jag skall vänta med att öppna den!
Hur länge har den funnits ute?
Och det är inte så liten efterfrågan på den heller! Jag har fått ner en ganska bra del av den men jag skall vänta med att öppna den!
är du säker
på att det verkligen -är- TTT?
hittills har (TACKOCHLOV!) alla sådana filer visat sig vara falska enligt de personer på diverse boards som ville undersöka ryktet ...
New LIne executives menar ju att filmen inte ens är klar! (och pågående pick-up-shoots visar det ju också tydligt!)
hittills har (TACKOCHLOV!) alla sådana filer visat sig vara falska enligt de personer på diverse boards som ville undersöka ryktet ...
New LIne executives menar ju att filmen inte ens är klar! (och pågående pick-up-shoots visar det ju också tydligt!)
Den är inte färdi...
Enligt aftonbladet så är den inte färdig filmad än..
PJ håller på att kompletera bland annat Helm...
Och enligt ryckten så är filmen (det som ÄR färdigt) i 3 delar, på 3 olika platser i världen... och att han inte skall klippa ihopp allt förens dan före förhandsvisningen i London den 15:e desember...
(Relativt säker, men inte helt bombis
)
Enligt aftonbladet så är den inte färdig filmad än..
PJ håller på att kompletera bland annat Helm...
Och enligt ryckten så är filmen (det som ÄR färdigt) i 3 delar, på 3 olika platser i världen... och att han inte skall klippa ihopp allt förens dan före förhandsvisningen i London den 15:e desember...
(Relativt säker, men inte helt bombis
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Re: Hur länge har hela TTT funnits på nätet?
RingwraithIII skrev:Jag sökte lite på WinMX och Direct Connect och märkte att The Two Towers redan finns (Hela Filmen!!!)
I 99% av fallen är ju sådana här kopior som är ute bara en annan film (bin/mpg/iso) som nått ljushuvud döpt om till "the two towers".. samma sak när MIB2 var på väg.. cirkulerade en massa MIB2 som var andra filmer..
Jag tror inte att hela den riktiga filmen är ute än!! jag tror att det är så stor säkerhet på den filmen satt ingen kan få tag på den riktiga fören efter premiären.. och om man mot all förmoda finns så skulle jag aldrig kolla på den innan premiären... en film som TTT är ett måste att se första gången på bio.... 
-
Trippad kick
- Medlem
hmm det skulle ju förstås bero på, skulle jag få se den nu skulle jag ju såklart göra det, om den däremot dagen innan premiären dök upp på nätet skulle jag hålla mig och se den på bio. Det är oftast ingen idé att försöka ladda ner filmer som TTT innan premiären, hmm det slutar jämt med att jag får hem ukrainska västernfilmer och afghansk techno...